djwawa Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg har en sony ericsson k750i som jeg skal bruke som fjernkontroll på pcen, jeg har også en TOPCOM BT3030 blåtann sender, men når jeg går på fjernkontroll på telefonen kommer følgende melding: "Kontr. BT innst. på annen enhet: BT på, Enhet synlig, Enhet innen rekkevidde" Alt dette er i orden i følge pcen, men jeg har ikke sjangs.. Noen som kan dette? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg har en sony ericsson k750i som jeg skal bruke som fjernkontroll på pcen, jeg har også en TOPCOM BT3030 blåtann sender, men når jeg går på fjernkontroll på telefonen kommer følgende melding: "Kontr. BT innst. på annen enhet: BT på, Enhet synlig, Enhet innen rekkevidde" Alt dette er i orden i følge pcen, men jeg har ikke sjangs.. Noen som kan dette? 6361305[/snapback] jeg har oxo en k750i som jeg bruker som fjernkontroll, men denne har jeg ikke hørt eller sett før: "Kontr. BT innst. på annen enhet: BT på. når jeg satt opp men gikk jeg inn på pc og godtok telefonen som fjernkontroll og "dett var dett" og det funker fett Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Funker ikke hos meg. Har en Sony Ericsson z520i. Noen som vet hva er galt? Lenke til kommentar
djwawa Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg har en sony ericsson k750i som jeg skal bruke som fjernkontroll på pcen, jeg har også en TOPCOM BT3030 blåtann sender, men når jeg går på fjernkontroll på telefonen kommer følgende melding: "Kontr. BT innst. på annen enhet: BT på, Enhet synlig, Enhet innen rekkevidde" Alt dette er i orden i følge pcen, men jeg har ikke sjangs.. Noen som kan dette? 6361305[/snapback] jeg har oxo en k750i som jeg bruker som fjernkontroll, men denne har jeg ikke hørt eller sett før: "Kontr. BT innst. på annen enhet: BT på. når jeg satt opp men gikk jeg inn på pc og godtok telefonen som fjernkontroll og "dett var dett" og det funker fett 6361681[/snapback] Hvor gikk du inn? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg har en sony ericsson k750i som jeg skal bruke som fjernkontroll på pcen, jeg har også en TOPCOM BT3030 blåtann sender, men når jeg går på fjernkontroll på telefonen kommer følgende melding: "Kontr. BT innst. på annen enhet: BT på, Enhet synlig, Enhet innen rekkevidde" Alt dette er i orden i følge pcen, men jeg har ikke sjangs.. Noen som kan dette? 6361305[/snapback] jeg har oxo en k750i som jeg bruker som fjernkontroll, men denne har jeg ikke hørt eller sett før: "Kontr. BT innst. på annen enhet: BT på. når jeg satt opp men gikk jeg inn på pc og godtok telefonen som fjernkontroll og "dett var dett" og det funker fett 6361681[/snapback] Hvor gikk du inn? 6363440[/snapback] det første jeg gjorde var og legge til telefonen, så gikk jeg inn på blåtann instillingene på pc'n og husker ikke hale greia men jeg godtokk fjernkontorl fra den mobilen, så var det i orden Lenke til kommentar
djwawa Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Det var ikke mye hjelp! Men det er ikke noe sted man kan godta fjernkontroll ins på blåtann tingen min:P hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå