Gå til innhold

Nokia handsfree-sett , hvilen telefon passer?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en brukt bil hvor det står innmontert ett handsfree-sett til Nokia telefon. Problemet er at jeg aner ikke hvilken modell(er) som passer til dette handsfree-settet.

Butikken jeg kjøpte bilen i har heller ingen anelse. Det eneste jeg kan se ut i fra holderen, er at dette er en fysisk relativt stor telefon. Bilen er en 2000 modell, så det kan godt hende at telefonen er like gammel.

Noen som har noen ide om hvordan jeg finner ut av dette?

Ser for meg at jeg kan få tak i en telefon som passer, og bruke tvillingkort på denne.

Endret av Fingeren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært veldig fint å se et bilde av den.

Hmm, 2000 er vel før Nokia begynte med pop-port. Jeg gjetter rent på at bilholderen er til 6210 eller 6310(i).

edit: Da ble det 10 poeng til meg :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Fikk ånden over meg, og etter en del fikling kom jeg til på baksiden av holderen. Den hadde modell nummer "MCC-1".

Verksted-montert sak dette, så halve bilen har trolig vært demontert for å trekke kabler og montere braketter..

Lenke til kommentar

dette er holderen til gode gamle cark 91, passer 5110, 6210, 6310(i).

Det finnes et adapter som du setter inn i holderen som gjør at du kan bruke 6230(i) i den, eller finnes det orginalt en kabel fra nokia som i lag med en ny holder passer til alle nye telefoner som har pop port

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...