eddien24 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Dette har sikkert vært diskutert før, men jeg finner ingen oppløftende svar! Har kjøpt meg 37" Grundig HD ready LCD tv. Bruker den komponent kabelen som fulgte med xboxen (premium pakken) da jeg kjøpte den. Jeg er strålende fornøyd med bildet, men har jo typisk hørt at man kan få enda bedre bilde! Er dette tilfelle? Er VGA kabelen bedre eller finnes det andre kabler? Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Dette har sikkert vært diskutert før, men jeg finner ingen oppløftende svar! Har kjøpt meg 37" Grundig HD ready LCD tv. Bruker den komponent kabelen som fulgte med xboxen (premium pakken) da jeg kjøpte den. Jeg er strålende fornøyd med bildet, men har jo typisk hørt at man kan få enda bedre bilde! Er dette tilfelle? Er VGA kabelen bedre eller finnes det andre kabler? 6360954[/snapback] Noen mener Komponent er det beste fordi at VGA kabelen så var fargene litt blasse, men nå har jo de rettet opp i det i den nye store oppdateringen. Jeg ville si det er en smak sak og jeg har selv VGA og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 I teorien skal VGA være hakket bedre en komponent, ref avforum. Om du merker det slik er noe annet! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Tror det har mye med TV'en å gjøre. På min var VGA merkbart mye bedre. Component ble altfor mørk og fargene ble ikke spesielt gode. Med VGA ble det lysere og en del skarpere. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Tror vel jeg hadde brukt komponent og holdt VGA åpen for PC. Jeg bruker TVen min som PC skjerm og 360 skjerm. Fungerer bra. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 åja jeg tenkte ikke på at det jeg har er jeg bruker VGA på dataskjerm.. Men veldig bra å få HD grafikk uten å måtte ha en HD-TV til mange tusen.. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Ville holdt meg til komponent kabelen jeg. For med VGA kabelen kan du ikke spill Xbox1 spill og jeg syns bildet er samma med begge kablene jeg Endret 22. juni 2006 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå