Pysj Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Antallet passasjerer som vil surfe på nett på flyet er så liten at Boeing vurdere å kutte tilbudet. Les mer Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det er jo lov å bruke hue når man skal bygge inn noe sånt. De sinnsvake kostnadene der må tjenes inn. Derfor koster det også 60-170 kroner for å surfe, hvem gidder å betale det? Ergo, prisene må ned. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg hadde ikke skydd 170-200 kroner for å ha internett på en 14 timers reise. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Tror ikke trådløst nett i fly er en flopp. Tilbudet er enten bare ikke godt nok eller for dyrt. Uten at jeg vet så tipper jeg det er lav hastighet, kompliserte prosedyrer for innlogging og kanskje også vanskelige betalingsprosedyrer. Poenget er at det ikke mange årene siden du ble fortalt at om du starter noen elektroniske ting under flyturen vil en dø. Er ikke alle som vil dø! Vil tro det spiller inn og fører til en skepsis til det nye tilbudet. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Poenget er at det ikke mange årene siden du ble fortalt at om du starter noen elektroniske ting under flyturen vil en dø. Er ikke alle som vil dø! Vil tro det spiller inn og fører til en skepsis til det nye tilbudet. 6365951[/snapback] Nja, tviler sterkt på at dette er en allmenn mening. Hva med at de fleste setter pris på en rolig flytur med musikk, avisen og flylarm - uten internett, chat, oppdaterte nyheter, virus og den slags? Lenke til kommentar
oepoep Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Flyselskapene har mao ikke lært en pøkk av den totalt mislykkede satsingen på telefon i fly. Noen husker kanskje flytelefonene som ingen brukte, som kostet 20-30 kr./min å ringe med. Hva med å ta en liten spørreundersøkelse før man priser tjenesten. Hvis folk ikke er villig til å betale det det koster å drive tjenesten, så kan man jo bare la det være. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Til den prisen skjønner jeg at kundene ikke gadd å surfe. Dessuten kan man jo tross alt lese. Det finnes mer enn nok av bøker å ta fatt på, så en trenger ikke å ha det kjedelig om man ikke kan surfe. . Edit: Så ikke datoen før etter posten. Endret 23. februar 2008 av kornelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg