Gå til innhold

Ukens tilbud på komplett: Vad Tycks?

E.T

Anbefalte innlegg

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321738&cks=WYO

Funai 32" LCD-TV NCL-3216 inkl.bordstand 1366x768,1000:1,HDMI,8ms,HD-ready

Skal kjøpe meg en størst-mulig LCD TV til under 7500,- .

Kikket innom komplett og såg denne.

Noen som har noen innslag/noe å utsette på denne skjermen?

Er verken noen bilde eller lydentusiast, eneste "Kravet" er at den må tåle å få litt sol/ys på seg uten at skjermen blir helt uklar.

På forhånd takk

MVH Erlend :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring med de rimligste LCD-TVene er at de har en virkelig dårlig fargegjenngivelse, dårlig kontrastforhold og dårlig svartnivå. Man får det man betaler for, og jeg vil heller ha spart meg opp et par tusen kroner til og kjøpt meg en bedre skjerm.

7500 kr er mye, dersom man får noe som er dårlig. Langt bedre å legge 10 000 kr i f.eks. en god Samsung.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Funai kjører seg selv i grøfta på stort stort sett hver eneste utfordring. Den har også den tvilsomme æren av å levere det dårligste TV-bildet vi har sett på en flat-TV i år.

Når vi spiller av DVD-film via digitalinngangen og ved HDTV-sendinger, klarer den seg brukbart, men du trenger ikke kikke så nøye etter for å oppdage feil i bildet her også.

På en scene med fugler ser vi tydelig at vingene legger igjen en svart skygge.

Sier vel det meste. Hadde ikke gitt 4000 spenn for den engang. Beklager å måtte si det, men et passende ord er "søppel".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Nå koster den jo 5000... Litt fristet, ettersom klumpe-TV-en holder på å ta kvelden, men hvis bildekvaliteten er skikkelig dårlig blir det jo likevel bortkastede penger. Ingen her som har prøvd, da?

6780125[/snapback]

Bruker du kabel eller parabol skulle du vel få overkommelige bilder men ikke noe mer enn det. Ellers er det jo bra å bruke som skjerm til PC-en hvis du kun surfer, skriver i word etc. :thumbup:

Edit: Skal vel en del penger til for å kjøpe en 32" skjerm

Endret av Kameragutten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...