Gå til innhold

K750i - Sende alle kontakter til Outlook 2003

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har fått meg ny mobil, og vil gjerne overføre kontaktene mine fra min K750i, over på PC`en og inn i Outlook 2003, slik at jeg kan synkronisere dem med min nye telefon. Så jeg gikk inn kontaktlisten, og gikk på "Alternativer -> avansert -> SendAlle kontakter, så gjorde jeg dette.. og jeg fikk en "Whole Phonebook.vcf" fil på desktoppen. Når jeg importerer denne i Outlook, kommer det bare opp som en kontakt, med bare den første på listen. (altså den kontakten som sto først på kontaktlisten i telefonen).. Så jeg lurer på, er det en måte å fikse dette på? :)

takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det ikke eget synke program til K750i som gjør alt dette for deg? Via bluetooth, infrarød eller USB ledning? Da synker du gamle mobilen til outlook. Og så synker du den nye og da skal alt være der.

Sjekk ut hjemmesidene til mobilen din hos SonyEricsson.

AKIRA

Lenke til kommentar

Litt avhengig av om du har syncML på den nye telefonen er dette ofte den enkleste måten å gjøre det på. Sjekk denne artikkelen

Ellers er alternativet å installere programmvaren for synkronisering som fulgte med på CD når du kjøpte telefonen.

Et tredje alternativ er å sende hele kontaktlisten via blåtann direkte til den nye telefonen. Har du kjøpt en ny SE er det garantert det enkleste...

Lenke til kommentar

Hei,

Som de andre sier her, sjekk ut programvaren til SE, bruker den selv til å synke min W800i.

Om du står helt fast når det gjelder å få SE programmet til å funke med BT sjekk ut her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=509729&hl=

Hvilken nye tlf skal du få deg?

SE kan sende til og fra hverandre via BT (krever at du har to simkort da begge må være påslått samtidig, men trenger ikke å kunne ringe med (derfor ta vare på gamle simkort))

Lenke til kommentar

Hei.. jeg bare tenkte jeg skulle meddele hva jeg gjorde :)

Jeg skaffet meg en Qtek 8500, så det jeg gjorde var å sende hele kontakt listen fra K750i til Pc`en via bluetooth.. "Whole phonebook.vcf". Derretter lagde jeg et lite program i vb.net som splittet hver enkelt kontakt intill en egen .vcf fil, deretter importerte jeg disse til outlook og fyllte inn detaljer (Qtek 8500 er mye bedre på synkroniserings enn SE telefoner), og voila.. Antakligvis den mest tungvindte løsningen ettersom jeg egentlig bare trengte å installere SE's programmvare, men men.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...