Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Teller muntlig eksamenskarakter inn på st.punkt?

Anbefalte innlegg

Heisann. Det jeg lurer på er om karakteren for muntlig eksamen teller inn på standpunktkarakteren?

Altså, si at en har 5 i NMF og har 6 på muntlig eksamen NMF, blir da den samla karakteren 5 + 6 / 2 = 5,5?

Endret av h3nrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, takker!

Gjelder for hele Norge da altså og du er sikker? På vgs...? Jeg må bare være helt 100%sikker.

edit:

Gk allmenn.

Norsk skriftlig: 4

Norsk muntlig: 4

Engelsk: 3

Engelsk eksamen skriftlig:2

Matte:4

Gym: 4

Naturfag: 5

Økonomi: 5

------------------------

= 3.675 eller 4.07, så det siste blir gjennomsnittet?

edit: I fjor (10. kl)så var i hvert fall eksamens karakteren en selvstendig karakter. eller så hadde jeg fått mer i studiepoeng.

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

4,07 blir snittet ja.

edit: I fjor (10. kl)så var i hvert fall eksamens karakteren en selvstendig karakter. eller så hadde jeg fått mer i studiepoeng.

6368640[/snapback]

Poengutrekning til grunnkurs

Ved inntak til grunnkurs er det alltid karakterane dine frå ungdomsskolen som blir nytta.

Alle elevar i ungdomsskole får no talkarakterar. Alle obligatoriske fag er poenggjevande, men karakterane i norsk hovudmål og norsk munnleg blir lagt saman og dividert på to. Det same gjeld karakterane i engelsk skriftleg og engelsk munnleg. Dersom du har standpunkt- og eksamenskarakter i eit fag, blir desse to karakterane lagt saman og dividert på to. Merk at evt. karakter i valfag ikkje er poenggjevande.

...[bla..bla..regler om bokstavkarakterer]...

Eksamenskarakteren står som en selvstendig karakter på vitnemålet, men på opptaket så blir snittet av standpunkt og eksamen brukt som poengsum.

Poengutrekning til videregåande kurs 1

Når du søkjer plass i videregåande kurs 1 (2. året) i den vidergåande skolen er det karakterane frå kompetansegjevande grunnkurs som utgjer poengsummen din. Ver merksam på at her er alle karakterar poenggjevande, også karakteren i valfag. Dersom du har standpunkt- og eksamenskarakter i eit fag blir karakterane summert og delt på to for å kome fram til teljande poengsum i faget. Poengsummen kjem fram med at karakterane dine blir summert, dividert på tal karakterar og multiplisert med 10. Som hovudregel vil du ikkje vere kvalifisert til å søkje videregåande kurs 1 dersom du har fleire enn tre strykkarakterar/manglande vurdering frå grunnkurset.

(nynorsk er gøyalt. Kjekt å bo i Hordaland. :whistle: )

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...