PureChaos Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 YES! Fikk vite karakteren på skriftlig engelsk eksamen i dag. Fikk 6! Hadde aldri trodd det. Så nå har vi bare utdeling av vitnemål i kveld, så er det ferie, og 9 år på skolen er unnagjort! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 YES! Fikk vite karakteren på skriftlig engelsk eksamen i dag. Fikk 6! Hadde aldri trodd det. Så nå har vi bare utdeling av vitnemål i kveld, så er det ferie, og 9 år på skolen er unnagjort! 6360329[/snapback] Hehe. Så bra da. Men, går du ikke i 10? Det vil vel si at du har gått på skole i 10 år, ikke 9. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 YES! Fikk vite karakteren på skriftlig engelsk eksamen i dag. Fikk 6! Hadde aldri trodd det. Så nå har vi bare utdeling av vitnemål i kveld, så er det ferie, og 9 år på skolen er unnagjort! 6360329[/snapback] Hehe. Så bra da. Men, går du ikke i 10? Det vil vel si at du har gått på skole i 10 år, ikke 9. 6360374[/snapback] niks, hoppa over ett skoleår i 1997 el no...... personlig hoppet jeg over 4.klasse, går ut 3.videregående nå. lenge siden Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) YES! Fikk vite karakteren på skriftlig engelsk eksamen i dag. Fikk 6! Hadde aldri trodd det. Så nå har vi bare utdeling av vitnemål i kveld, så er det ferie, og 9 år på skolen er unnagjort! 6360329[/snapback] Grattis Var fullt av folk i parallelklassen vår som fikk seksere i skiftlig engelsk, læreren var helt i hundre.. Du er vel ikke en av dem vel? Endret 23. juni 2006 av Markaren Lenke til kommentar
snarius Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Fekk 6 på skriftleg eg og! (sorry men klarte ikkje å holde meg ) Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) YES! Fikk vite karakteren på skriftlig engelsk eksamen i dag. Fikk 6! Hadde aldri trodd det. Så nå har vi bare utdeling av vitnemål i kveld, så er det ferie, og 9 år på skolen er unnagjort! 6360329[/snapback] Grattis Var fullt av folk i parallelklassen vår som fikk seksere i skiftlig engelsk, læreren var helt i hundre.. Du er vel ikke en av dem vel? 6364190[/snapback] Læreren var helt i hundre ja, fem som fikk 6. Lambertseter Skole. Du går vel ikke der? Hoppa over første klasse jeg, så da ble det 9 år. EDIT: Markaren: Ser i profilen din at du bor i Stryn, så da går vi nok ikke på samme skole Må også si at jeg syns at sensorene i engelsk var snille nå, høres ut som mange fikk 6 ja. Vet ikke om noen på trinnet som fikk det noengang på en skrivedag/tentamen, og plutselig fem i en av tre klasser som får det på eksamen, rart Endret 23. juni 2006 av PureChaos Lenke til kommentar
Pun-stias Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Careface, neida! det er bra, selv fikk jeg også 6 i matte.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Husker på GK, så fikk 10/14 elever 6'er på eksamen, resterende fikk 5, en fire da... Vår 60år gamle lærer som hadde vært lærer siden 70-tallet begynte å gråte... Lenke til kommentar
all right Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer for alle 5 og 6erere på Fikk selv 3 på skriftlig eksamen, men fikk 5 på muntlig eksamen Er fornøyd jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå