Glufsa Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Er det noen aldersgrense på å handle på nettet(mpx, komplett osv)? Er jeg gammel nok? (er 15 år) Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Du må være 18 for å handle på PCutstyr.no. Jeg tror det er den eneste nettbutikken med aldersgrense. Jeg handlet i hvertfall på PSdata og Komplett før jeg var 18, under mitt eget navn. Eneste minuset er jo at du må benytte postoppkrav, siden du ikke har eget Visa-kort. I motsetning til om du får en familiemedlem til å registrere seg og bruke deres kort, mener jeg. Sparer noen få kroner. Endret 22. juni 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
just_me Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Er det noen aldersgrense på å handle på nettet(mpx, komplett osv)?Er jeg gammel nok? (er 15 år) 6360294[/snapback] jeg trur det er 18 år men det er ingen som bryr seg. jeg har bestilt fra komplett og microplex siden jeg var 12-13år Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 så det er ingen lov som sier hvor gammel du må være? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Da hadde de sikkert hindret deg i å registrere deg. Det er det bare PCutstyr.no som gjør. Bare husk å registrere deg med riktig fødselsår. Å oppgi feil personalia for å få bestille er sterkt straffbart. Det går vel under svindel. Lenke til kommentar
salah Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Bestiller haugevis av datadeler med mitt eget navn, har gjort dette siden jeg var 15 år. Ikke noe problem, men da må du som sagt klare deg med postoppkrav. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Loven sier vel at du ei har lov til å lage juridisk bindende avtaler dersom du er under atten. Med andre ord er det komplett.no som sitter med problemene dersom du ei betaler siden de i utgangspunktet ikke har lov til å lage avtale med deg. Dette er det, som andre skriver, få som bryr seg om. Bestill og betal så er alle parter glade! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 takk for alle svar. vennligst lukk denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå