Gå til innhold

Prey vil ikke være så bra på X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er litt merkelig at jeg har så sykt bra fps i slike spill men i CS Source har jeg bare 30-50 fps bare. Doom 3 motoren er vel mer krevende enn hl2 motoren 0_o

6383666[/snapback]

Det du sier der er sant.

Valve er/har vært veldig flinke med å fikse og optimalisere source motoren sin.

Har ikke fulgt med på doom 3 motoren min vil tro at det egentlig ikke har skjedd så alt for mye med den?

Lenke til kommentar
jupp, source er sykt bra iforhold til hvor bra grafikk og ytelse man får enda om man har middels / dårlig maskinvare. jeg kjørte HL2 på en amd 1800 med 1GB minne og et Ti 4200 grafikk kort og jeg kjørte det greit i 1024x768 medium.

6384390[/snapback]

Nå kan egentlig ikke de 2 sammenlignes. Doom3 Engine har mye mere detaljerte textures og så kastes det jo skygger på omtrent av alt av objekter i realtime.

F.E.A.R er det eneste spillet jeg har sett som har like bra skygge effekter som Doom3 engine klarer.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg stussa over i denne posten var emnetittelen; "Prey vil ikke være så bra på X360".

Vel, da kan jeg si som så at selv om Prey får dårligere teksturer på 360-versjonen betyr det absolutt ikke at spillet blir dårligere enn på PC. Gameplayet er det samme på begge plattformene, og selv om teksturene blir hakket dårligere på konsoll enn PC blir ikke spillet dårligere.

Ikke vondt ment liksom.

Natta :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...