Straffa Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) La oss håpe du har rett i det. Kanskje jeg misforstod. Kan værtfall ikke finne noen down-sampled textures på PC demoen. Blir gøy og laste det ned på x360 og teste det der også 6360671[/snapback] Det jeg lurer på er hvordan du oppdager en downsampled texture... 6363180[/snapback] Godt spørsmål. Ikke sikket at det engang synes. Men blir lettere å svare på dette når x360 demoen kommer. For meg spiller det ingen trille så lenge det ser bra ut så kan man kalle det man vil. Endret 22. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 La oss håpe du har rett i det. Kanskje jeg misforstod. Kan værtfall ikke finne noen down-sampled textures på PC demoen. Blir gøy og laste det ned på x360 og teste det der også 6360671[/snapback] Det jeg lurer på er hvordan du oppdager en downsampled texture... 6363180[/snapback] Er man heldig så oppdager man ikke de i det hele tatt. Men ser man litt nøye etter så finner man de. Er blant annet noen eksempler på det i baren i begynnelsen av demoen. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Gleder meg bare til demoen på 360. har ikke bra nok pc ti prey demo er vel litt konsol gamer Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Har nå testet ut PC demoen, for å si det slikt. Jeg hadde overhode ingen planer om og spille eller se etter dette spillet. Men fy søren, historien, gameplayet, de morsomme kommentarene. Det syke syykkkkeeee spillet bare løftet meg av stolen av et stort WOW! Dette er saker, endelig noe nytt som ikke er en clon av noe annet som en sa her. Legger ved et bilde som forklarer litt mer hehe Gleder meg til 360 Demoen, da får jeg spilt på min HDTV btw: Dette er alt maks i 1280x1024 hvis noen lurer, med antialiasing så går det kjempe bra. Ikke ofte man kan si det.. Endret 23. juni 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Håper ihvertfall spillet gil flyte med stødige 30 FPS konstant på 360 da OG at vi ikkje får ein silik Q4 med hakking og dårlig optimalisering Glad eg aldri kjøpte Q4 på 360,men angrer litt på at eg kjøpte det til PC dog Lenke til kommentar
baltie Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Håper ihvertfall spillet gil flyte med stødige 30 FPS konstant på 360 da OG at vi ikkje får ein silik Q4 med hakking og dårlig optimalisering Glad eg aldri kjøpte Q4 på 360,men angrer litt på at eg kjøpte det til PC dog 6365460[/snapback] Kjøpte Quake4 for en hundrelapp på Elkjøp.. Det var omtrent så mye som det var verdt... Prey derimot ser ut til å bli mye bedre! Gleder meg... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Etter å ha spilt demoen så må jeg si meg enig i det. Spilte på høyeste setting, men det var noen teksturer her og der som var i litt vel lav oppløsning ja. Ikke vesentlige teksturer og ikke noe som er veldig åpenbart, men helt klart merkbart hvis man ser litt nøye etter. Majoriteten av teksturene er vel low-res i likhet med Doom3 og Quake4 (samt Enemy Territory fra det jeg har sett, som også bruker Doom3 motoren). All den normal mapingen tar nok opp nok minne som det er. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Fant noen klipp fra x360 verisjonen av Prey. Det ser veldig bra ut selv med 30 FPS. Litt lenger ut i klippet ser vi ingame fra samme brett som PC demoen. Link Link Endret 24. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Ser bra ut dette 6373248[/snapback] Enig. Kan de bare ikke slenge den demoen ut snart? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jepp, sitter med Pc demoen men vil helts prøve dette på hdtv min. Har ikke kabler til hdtv så får ikke plugga i pc`en der. Pluss jeg vil ha denne på konsoll Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hurra! No må eg sende boxen inn, så da kommer seff prey demoen samme dag/dagen etter! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hurra! No må eg sende boxen inn, så da kommer seff prey demoen samme dag/dagen etter! 6374090[/snapback] Gikk din også etter mange måneder med trofast tjeneste? Min ble sendt inn for over en måned siden, og jeg fikk den tilbake etter 2 uker uten noen som helst form for reparasjon... jeg ringte og klaget, og jeg skulle sende den inn på nytt for å få en splitter nye en. Nå er det 14 dager siden, og jeg ringte support i går bare for å få den "glade" nyheten om at den ikke er kommet lenger enn lager... og det er fordi VM gjør at det er en sakte tid. Så da sitter jeg her... og en måned uten 360 svir... meget. I tillegg kjøpte jeg hitman... som fortsatt ligger uåpnet, og jeg DØR etter å spille det! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jepp,kjøpte min maskin på nett 18.Januar,hadde gråskjerm pga. den våroppdateringen,men dette lot seg glatt fikses med den steg-for-steg metoden. Så de siste dagene har den hengt seg litt i demoer,så begynte den å fryse i GRAW. Så er det bare snak om noen minutter med oppetid så er det texas omba klikkings :!: Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Så da sitter jeg her... og en måned uten 360 svir... meget.I tillegg kjøpte jeg hitman... som fortsatt ligger uåpnet, og jeg DØR etter å spille det! 6374126[/snapback] Jeg satt i samme båt. Men nå spiller jeg på en "lånekonsoll" fra Elkjøp som de får igjen innen 30 dager. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Synst Prey Til pc var bra eg Bra grafikk, fysikk og Historie liksom:P Men blir kult og prøve 360 versjonen når den kommer og da Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Så da sitter jeg her... og en måned uten 360 svir... meget.I tillegg kjøpte jeg hitman... som fortsatt ligger uåpnet, og jeg DØR etter å spille det! 6374126[/snapback] Jeg satt i samme båt. Men nå spiller jeg på en "lånekonsoll" fra Elkjøp som de får igjen innen 30 dager. 6374466[/snapback] Kjenner flere som har gjort det på den måten Hvis min tar natta så skal jeg også innom elkjøp og låne en i 30 dager Endret 24. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Så da sitter jeg her... og en måned uten 360 svir... meget.I tillegg kjøpte jeg hitman... som fortsatt ligger uåpnet, og jeg DØR etter å spille det! 6374126[/snapback] Jeg satt i samme båt. Men nå spiller jeg på en "lånekonsoll" fra Elkjøp som de får igjen innen 30 dager. 6374466[/snapback] Kjenner flere som har gjort det på den måten Hvis min tar natta så skal jeg også innom elkjøp og låne en i 30 dager 6376646[/snapback] Er det faktisk mulig? Kan man levere den tilbake og få pengene tilbake sånn uten videre? Høres for godt ut til å være sant. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Er det faktisk mulig? Kan man levere den tilbake og få pengene tilbake sånn uten videre? Høres for godt ut til å være sant. 6378843[/snapback] Det kan du ja. Elkjøp har 30 dagers retur på alle varer så lenge du har kvittering. Du må registrere kvitteringen med navnet ditt. Hvis går rett til kassa uten å få den kvitteringen så hjelper det vel ikke. Endret 25. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 De spør jo etter hvilket navn den skal stå på i kassen hvis en selger ikke har pre-solgt den til deg i butikk. Går helt fint dette, og er en del av Elkjøp sin 30 dagers returmulighet. Bare ikke gjør som meg og kjøp en "kuppvare". Det er en vare som en kunde har levert inn. Jeg kom selvsagt hjem med en konsoll som frøs og bugget vettet av seg. (Lurer på hvorfor noen har levert den inn på 30-dager returrett ? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå