LucarioX Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg syntes det kunne hvert litt mer om pokemon og andre Japanske spill på gamer.no Med tanke på at det har skjedd mye på pokemon fronten i det siste som foreksempel de nye bildene av Diamond og Pearl. Det kunne også kommet litt info om de nye pokemon spillene. Så jeg hadde sett opp til en god omtale av D/P når dekommer ut og litt mer info om de nye spillene Det har også kommet litt info om blue dragon til xbox 360 som dere kunne skrevet ned. Dette er ikke ment som noen klage bare et lite tips fra leserens side Hva sier dere? 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Det er vel ikke så stort marked for slike spill her til lands? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Det er vel ikke så stort marked for slike spill her til lands? 6360645[/snapback] Beklager at jeg poster i gamelt emne Pokemon serien selger kjempe bra i Norge og det har jo skjedd ye nytt i D/P fronten Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Pokemon er jo knapt japansk. Det er mer amerikansk wannabe-anime. Jeg skjønner at Gamer.no ikke anmelder mange japanske spill, da det som sagt ikke er noe marked for dem her i Norge. Hvorfor skal Gamer streve med å få spill helt fra Japan når man ikke engang selges i butikkene her i Norge? Når visse spill ikke får mye publisistet, vil ikke butikker ha disse spillene, og slik går det rundt i en ond sirkel. Endret 12. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå