Presidental Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Har et underlig problem. Etter at jeg installerte king kong så fungerer ingen dvd rom spill! Fikk feilmelding om noe star force greier etter installasionen av King Kong.. dvdrom greier ikke å lese dvd spill (har prøvd maaange), men den leser cd og dvd video. Leser også brente dvd med videoklipp o.l. Men ingen spill dvd! Det jeg gjorde var å installere windows xå på ny. Det hjalp lite. Jeg dro ut kontaktene til dvdromen og satte de i igjen. VOILA! Det funket! Men hva i alle dager var det som gjorde at dette skjedde?? Endret 22. juni 2006 av Presidental Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Kan godt være at det var en virus eller noe på den king kong plate. Eller kanskje ledningene til cd-rom var løs. Prøv også å rense cd-rommet ditt. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 StarForce er vel et kopieringsbeskyttelses-system som ble lagt inn sammen med spillet. Forøvrig kan det jo ikke ha vært det som var problemet, siden problemet forble der ved nyinstallasjon av Windows XP. Så det var kanskje bare dårlig kontakt mellom DVD-leser og kabel hvis alt fungerer nå. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Starforce er _meget_ omdiskutert, mange har hatt samme problem som deg. Og mange sier også at Starforce er grunnen, mange av de har riktig også, etter det jeg har lest. http://en.wikipedia.org/wiki/Starforce Lenke til kommentar
Presidental Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Takker for svar. Men lurer jo litt på hvordan det kan henge igjen etter at jeg formaterte harddisken da.. Og hvordan unngår jeg at dette skjer igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå