AlecTBM Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei. Jeg har en webside der jeg selger animerte bilder til forskjelige folk på Nordicmafia, der har jeg også noen ekempler på bilder. Bare det at siden med bildene går veldig sakte fordi alle bildene går samtidig. Har noen en kode som kan stoppe et gif bilde slik at bare den første framesen vises, men når musa er over så starter den igjen. Har prøvd css, men den krevde at jeg hadde fysisk det første bildet som lå over animasjonen. det hjalp lite siden animasjone gikk fremdeles bak det statiske bildet og siden var enda treg. Takker for alle svar altvitende folk:D Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Du kan gjøre fint lite med det med php siden det her er et problem på klientsiden og ikke på serversiden. Mulig du kan oppnå det du vil med javascript, men jeg kan ikke javascript så jeg veit ikke Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 ok flytter til javascript forumet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå