heismann Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) http://www.itavisen.no/php/art.php?id=3086...t.php?id=308686 Ja, da er det mulig å hindre Windows i å "ringe hjem". Det har jo vært en del prat om dette i det siste.. Hva synes folket? EDIT: Tull med adressen.. Fikset nå. Endret 22. juni 2006 av heismann Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ble redirectet jeg da :/ men kose på! Lenke til kommentar
b21a Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) øøøøøøhhhhhh mulig jeg tråkker rett i salaten nå, men er det ikke bare å avinstallere det nevnte programmet/oppdateringen da?!? har da vitterlig funket for meg, (greit nok, du får ikke oppdater via Windows update men automatiske oppdateringer funker. Du må bare ha tungen rett i munnen slik at du ikke installerer notifications igjen) Mulig den blir liggende igjen og "ringer hjem" men alle advarsler forsvant ihvertfall. EDIT: joda jeg har orginalvare, men man kommer jo borti litt av hvert Endret 22. juni 2006 av b21a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå