abene Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Adobe og Google har inngått et samarbeid som innebærer at programmer som Macromedias Shockwave-spiller blir integrert i Googles verktøylinje. Les mer Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hva skal Shockwave i verktøylinjen være godt for? Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hater Shockwave... Er i masse reklamer så eg installerer det aldri... Slipper masse plagsomt Nei, dette er tull Google! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hva skal Shockwave i verktøylinjen være godt for? 6359948[/snapback] Det er del i et markedsføringstriks. Når Shockwave blir integrert i Goolge verktøylinjen er det flere som får det innstallert på maskinen. Jo fler som har det innstallert på maskinen jo mer intereserte blir webadministratorene/spilleutviklerne ol. i å bruke teknologien. Dette fører til at flere kjøper Adobe sine programmer (som er ganske dyre) får å kunne utvikle shockwave filer og Adobe får flere kroner i kassa. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Dette likte jeg heller dårlig Utrolig irriterende at også google skal begynne å presse inn sammen med alle mulige andre programmer. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Betyr dette at man ikke kan få Shockwave uten den crappy Google greia ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Reknar ikkje med det. Shockwave kan lastast ned her. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Håper det ikke betyr at Acrobat på noen måte blir integrert i tillegg. Har endelig funnet en lett pdf-leser til nettbruk slik at jeg kan la være å bruke acrobat, som jeg tror må være noe av det dårligst programmerte nytteprogrammet som er tilgjengelig. Skikkelig sirupsleser. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) sprettoppvinduer? 6361027[/snapback] Pop-ups? Håper det ikke betyr at Acrobat på noen måte blir integrert i tillegg. Har endelig funnet en lett pdf-leser til nettbruk slik at jeg kan la være å bruke acrobat, som jeg tror må være noe av det dårligst programmerte nytteprogrammet som er tilgjengelig. Skikkelig sirupsleser. 6362287[/snapback] Enig. Selv om lastetiden i siste versjon er blitt litt bedre, tar det jo fortsatt veldig lang tid å laste, og å bruke generelt. Endret 22. juni 2006 av Anderssb Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Håper det ikke betyr at Acrobat på noen måte blir integrert i tillegg. Har endelig funnet en lett pdf-leser til nettbruk slik at jeg kan la være å bruke acrobat, som jeg tror må være noe av det dårligst programmerte nytteprogrammet som er tilgjengelig. Skikkelig sirupsleser. 6362287[/snapback] Å hvem progrem er det? Endret 23. juni 2006 av crownjewel Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Håper det ikke betyr at Acrobat på noen måte blir integrert i tillegg. Har endelig funnet en lett pdf-leser til nettbruk slik at jeg kan la være å bruke acrobat, som jeg tror må være noe av det dårligst programmerte nytteprogrammet som er tilgjengelig. Skikkelig sirupsleser. 6362287[/snapback] Å hvem progrem er det? 6365729[/snapback] FoxitReader. Lite, raskt program som gjør jobben uten noe ekstra mas. Url: http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå