f.HiTmAn Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Henne før du kjøpt nytt sånnt brunt kan noen gi meg en link Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Selve innlegget skjønte jeg absoulutt ingen ting av, men ut fra overskrifta regner jeg med at det er kittet som sitter under kjøleribba du lurer på. Dette er et termisk kitt som skal sørge for kontakt mellom CPU og kjøleribba. Dette må fjernes hvis du skal bruke en annen kjølepasta. Hvis ikke lar det være på. Pass nå på å rive av evt. plastbeskyttelse før ribba monteres. For at ting skal bli forståelig: Skriv skikkelig og bruk komma og punktum i setningene. "Henne før du kjøpt nytt sånnt brunt kan noen gi meg en link" er komplett uforståelig for meg. Lenke til kommentar
Klodrik Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: "Henne før du kjøpt nytt sånnt brunt kan noen gi meg en link" er komplett uforståelig for meg. Tror dette er et slags forsøk på å spørre om "Hvor tror dere man kan kjøpe nytt sånt-brunt-som-er-under-kjøleribba? har dere en link?" Det er ikke lengere så lett for en nordman å snakke norsk... Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 14:55, skrev Klodrik:Det er ikke lengere så lett for en nordman å snakke norsk... Er jo ikke sikkert han er norsk da :wink: Er det noe som sitter på kjøleribba??? Eller er det en shim som gjør at du ikke knuser cpu core?? Eller en peltier til kjøling? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Andelen dyslektikere på forumet er tydeligvis sterkt stigende. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 15:00, skrev Jon A. Feet: Quote: Den 2002-10-14 14:55, skrev Klodrik: Det er ikke lengere så lett for en nordman å snakke norsk... Er det noe som sitter på kjøleribba??? ...eller kanskje det er noen som har sitti på kjøleribba uten klær iiiieeeeewwwww - nei fy f. - takk for meg.... Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Svaret på dette innlegget kan jo være så mangt. men jeg tror svaret er kopper. det er brunt og vanligvis under kjøleribben. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Goop-guiden skal du lese gjennom. ..og denne posten; Kjølepasta Den beste kjølepastaen (Shin Etsu G-751) fåes kjøpt på 3dfxcool. Microplex og Netconnection som også selger kjølepasta og annet kjøleutstyr har ikke fått inn Shin Etsu enda, men selger Arctic Silver 3 som hittil har vært enerådende. Det brune greia du snakker om heter Termal Pad og fungerer på sammen måten bare dårligere. God kjølepasta er altså anbefalt, men det koster litt tid og penger.. :smile: _________________ The Devil’s Own Corporate Edition Noen som vil ha ei sølvfarget plexidør? [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-10-14 16:34 ] Lenke til kommentar
Tore på Sporet Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Er det bæsj?! :???: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 12:55, skrev Tore på Sporet:Er det bæsj?! :???: Husk at det ikke bare er fjortiser her på forumet, men også folk som er imot tisse- og bæsjehumor. Slike svar kan du poste i søppel. Det brune under kjøleribba er som sagt Termal Pad. På ditt språk kan vi kanskje kalle det en klissete tyggis som bedrer varmeoverføringa fra CPU-en til kjøleribba.. :smile: Tore på Sporet; se signaturen min! Edit: redigert for å beholde signaturen.. _________________ Tenk før du poster.. [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-10-25 13:08 ] Lenke til kommentar
Tore på Sporet Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hold kjeft du da din sperm-balle! Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Du er ikke lite frekk Tore på sporet. Hvis u vil at folk skal hjelpe deg må du oppføre deg. Du må innse at du ikke har noe her hvis du skal være sånn. Tenk før du skriver, så får du kanskje litt hjelp også! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hahaha...sperm balle var litt morsomt. Nesten like morsomt som "full pupp" den gangen i den spesille situasjonen selvfølgelig. Jeg er ganske ung, så jeg syntes slikt er morsomt. Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Tore på Sporet er permanent utestengt grunnet misbruk av forumet og gjentatte brudd på retningslinjene. For øvrig gir jeg første og siste advarsel til Simen1. Hold en hyggelig tone om du ikke vil bli utestengt! -moderator yummy- _________________ Daglig leder ved http://www.overklokking.no Moderator / admin på forumet [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-11-22 00:36 ] Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Kjempemessig! Godt at (noen av) moderatorene er på banen igjen, og ekskluderer slikt vås! Lenke til kommentar
Pung i skuff.no Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 er det ikke lov å skrive "sperm-balle" ?? Tror ikke at mr. yummy-dummy har sent no advarsel til Tore på sporet asså! Veldig dårlig! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Pung i skuff.no aka Tore på Sporet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå