Bugster Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei Min 3-4 uker gamle Nokia 6280 skrur seg av og på, skjermen blir svart og er generelt helt klikk! Kjøpt hos Elkjøp, og der fikk jeg beskjed om at den måtte sendes inn for reparasjon og at dette tok 14 dager. Er det noen her som vet om det finnes serviceverksteder i Gjøvik eller omegn som jeg kan reise til og levere telefonen selv? Har prøvd YIT, men de tok bare i mot telefoner de selv har solgt. Dårlige greier ass... Har også hørt at det ligger et serviceverksted på Moelv, men finner ikke noe i Gule Sider. Alternativt, får jeg vel reise en tur til Oslo. Uaktuelt å vente i 14 dager. Pft. for svar. Bugster Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kan bare opplyse deg om at selv om du leverer den direkte inn på verksted selv er det slett ikke sikkert at det tar mindre tid enn 14 dager. Ting tar rett og slett så lang tid . Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det er nok tynt med verksteder på innlandet. Men du kan levere den til Klart Svar og be om hasteservice. Det koster noen kroner med det tar sikkert under en uke (Postgang pluss en dag) Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 sorry at jeg låner tråden din.. men hvor er det gode verksteder i oslo/romeriket ? som tar seg av service på dagen.. (mot noen kroner seff ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå