TST Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Forfatter av beste leseromtale i juni stikker av med PC-spillene OutRun 2006 og Total War Eras fra Sega. Har du levert ditt bidrag? Les mer Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) #&!¤%! Argh! Hvorfor har jeg den drittPCn som bare får blåskjermer her da... Hvis den hadde virket normalt kunne jeg jo anmeldt et spill og hatt en viss mulighet for å vinne, men neida... Vil ha den Total War Eras -pakken Jaja, lykke til alle sammen! Måtte den beste vinne. PS: Hvis vedkommende som vinner av en eller annen merkerlig grunn ikke vil ha pakken, ta kontakt med meg snarest ** Litt overdreven bruk av #%-type-tekst, smileys og farger er redigert vekk -- TST ** EDIT: huff, flaut det over... Sorry TST, skal roe meg ned til neste gang ; - ) Endret 22. juni 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Gjett hvem som skal skrive den reåste omtalen. Joda, det er meg det, for denne pakken skal jeg ha. Snorre Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Tillater meg å bumpe denne tråden med et spørsmål. Dette spørsmålet er som følger: Når kårer dere en vinner? Vi er tross alt i Juli nå, så da burde vel egentlig en ny konkurranse og en vinner utnevnes. Bare lurer. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 I løpet av dagen, tenker jeg. Kanskje i morgen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 I løpet av dagen, tenker jeg. Kanskje i morgen. 6433599[/snapback] Ok, greit å vite. Håper det blir iløpet av dagen ettersom jeg drar på hytta i morgen. Og der er det verken strøm eller internett Skal bli godt å komme seg vekk fra datamaskinen dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg