Gå til innhold

Dual skjermkort?

The_Lobster

Anbefalte innlegg

lol.. Kom opp med en litt crazy idè her.. Men er det mulig å stappe inn 2 skjermkort/grafikkort i en og samme maskin? SCSI skjermkort? lol.. Skjermkort i raid? hah.. Men å ha en Radeon 9700 og et Matrox Parphelia hadde bare vært helt perfekt for meg skjønner dere... hehe.. Er dette helt umulig? (ingenting er vel umulig?? :razz:)

Joachim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er spessiell.. :grin:

Nei, men driver mye med 3d modellering og animering.. Men også da seff. spilling. Og vil ha litt rå ytelse.. (Det skal ikke så mye til før en stor 3d "verden" begynner å hakke når du skal bevege deg rundt i den)...

Hva om man har dual prossessor, dual skjermkort, osv.? på en måte 2 pc'er i èn?

Joachim

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du kan ha to skjermkort i en maskin, men visst det er 2 AGP skjermkort blir det verre. Selv har jeg integrert AGP skjermkort og ledig AGP port (asus a7n-266-VM (220d)). Det er ikke mulig å ha begge skjermkortene samtidig (ha på flere skjermer for å dele skrivebordet). Dette tror jeg er fordi begge er agp. Er ikke helt sikker, har nemlig greid det før, bare med et pci kort og integrert agp kort. Selv har jeg også hatt AGP og et ISA skjermkort samtidig, funket fint. AGP og PCI skjermkort samtidig er også greit.

Med andre ord: Tror ikke det finnes et hovedkort med 2 AGP porter til disposisjon...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...