Gå til innhold

Endelig ferdig med grunnskolen!

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Endelig ferdig, 9 år er unnagjort :w00t: Nå gjenstår bare noen år på videregående så er jeg ferdig alt som heter skole, :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endelig ferdig, 9 år er unnagjort :w00t:  Nå gjenstår bare noen år på videregående så er jeg ferdig alt som heter skole,  :w00t:

6359748[/snapback]

me 2 :)

åååååååå deilig med sommerferie :D

Lenke til kommentar

Det er nå den hard jobbingen begynner....så jeg tror ikke du vil se på det på samme måte rundt juletider når de første tentamene starter. Da tror jeg du vil savne den enkle hverdagen grunnskolen gav deg.

Og noen få år på videregående så er du ferdig? Hvor er dine ambisjoner?? Hva vil du bli?

AKIRA

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Spørs jo hva du skal utdanne deg til.. Kan fort bli 9+++ nye år..

Videregående og Universitet tar sin tid ;)

Så blir det vel kanskje etterutdanning også, mye kurs og studier..

Må ikke glede deg fortidlig ;)

6359789[/snapback]

gleder meg ikke for tidlig, vet at det enda gjenstår mange år på videregående. Men det er deilig og vite at all skole fremover er mer rettet mot det du bestemmer deg for og bli.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
De som går ut av 10ende nå har aldri gått i førsteklasse. :) Var ferdig på mandagen jeg! :D

6360777[/snapback]

lille heldige J****, jaja, har ikke akkurat gjort noe på skolen de siste 14 dagene heller...

det er riktig med refom97...

Lenke til kommentar

Ferdig med grunnskolen jeg og. Deilig det, men må si jeg kommer til å savne mange av de jeg gikk med, og at det var utrolig trist på avslutninga vi hadde på torsdagen. Men glad for at en del av de jeg gikk med har søkt, og mest sannsynlig kommer inn, på samme videregående skole som meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...