Gå til innhold

Nytt skjermjort, men...har ikke peiling

abze

Anbefalte innlegg

Jeg har MSI K8M Neo-V - hovedkort - ATX - K8M800 og GF FX 5200 - 128 skjermkort og 1gb ram og amd 3400 @ 2400 ghz men kan ikke spille battlefield med gode instillinger, alt på low, og alikevel litt problemer. Noen gode skjermkort som vil klare det til under 1000 kroner eller litt over?

Jeg vet ikke så mye om skjermkort, så all hjelp blir satt pris på :)

Endret av abze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men kunne nok klart ett kort rundt 1500 også :p tar ein runde rundt i noen butikker snart. Er det noe jeg bør passe meg for, noen tips hva jeg skal spør etter?

til nå er det 256mb kort :)

Endret av abze
Lenke til kommentar
X800GTO er greit raskere enn 6600GT 256MB til nogenlunde samme pris. Jeg hadde ikke valgt et 128MB kort idag.

6360065[/snapback]

X800GTO er det ett kort som er vanlig å ha inne på feks Lefdal, Elkjøp osv. Vil ha kortet idag :!:

Lenke til kommentar

For all del ikke ta en tur innom Elkjøp på jakt etter et skjermkort. Jeg fant et Radeon 9800 Pro der til 3500 for ikke så lenge siden. Har også sett et 32Mb skjermkort fra før tusenårskifte på en Elkjøpbutikk også til 1000 spenn...

Men hvis du skal ha et godt skjermkort til 1500 ville jeg også anbefalt X800 serien. Hvis du vil vente litt lenger og dog kan du se hvor mye 7600 serien kommer til å koste når den kommer på AGP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...