jvik Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Heisann, kjøpt ny pc som fungere veldig bra, men bråker en del mer enn den andre PCen jeg hadde. Dette vil jeg prøve å forbedre. Specs: Hovedkort - MSI K9N Platinum CPU - Socket AM2 AMD X2 4600+ BOXED Skjermkort - XFX GeForce 7900GT 520/1500 Kabinett - Antec Sonata II Både skjermkortet og CPU er med standard viftene. Tips? Vil gjerne fjerne mest mulig støy. Taker for svar Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Å bytte CPU-vifte og skjermkort-vifte til noe mer stille hadde nok hjulpet deg på veie. Har du noen ekstra vifter i kabinettet ? Lenke til kommentar
jvik Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Hei, har bestilt ZMVF900CU Zalman GPU-kjøler, VF900-Cu til skjermkortet. Har ikke funnet noe bra til AM2 socket enda, så jeg venter med det. Kabinettet har ikke ekstra vifter. Link til vifta HER Lenke til kommentar
noka9 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Har netopp kjøpt en ny vifte og viftestyring, men må/bør orginal vifta kobles igjennom hovedkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå