Gå til innhold

Beinmuskler, helt utrolig. video


kverna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, så utrolig überharry med sandstorm i bakgrunnen!

Han bør virkelig få seg et liv, ny hobby og en kjæreste.

Stakkars mann.

6378179[/snapback]

Han trener å bygger opp kroppen sin.

Du drikker og røyker samt bryter ned kroppen sin, og han må få seg en ny hobby og et liv. :roll:

Lenke til kommentar
Haha, så utrolig überharry med sandstorm i bakgrunnen!

Han bør virkelig få seg et liv, ny hobby og en kjæreste.

Stakkars mann.

6378179[/snapback]

Han trener å bygger opp kroppen sin.

Du drikker og røyker samt bryter ned kroppen sin, og han må få seg en ny hobby og et liv. :roll:

6380957[/snapback]

 

Okei, var rimelig trøtt når jeg skrev det. Det jeg mente var at det umulig kan være bra å være så stor, særlig ikke når han blir eldre og latere.

Han vil bli sett på som en "freak" av jenter men sikkert fryktet av gutter som ikke vil bli sparket i testiklene. Greit nok å være veltrent, men han burde kanskje få seg litt mer konstruktive interesser :)

Og å tøffe seg på cam med trance i bakgrunnen syns jeg er rimelig lavmål.

 

Hvor har du det fra at jeg drikker og røyker? :hmm:

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Haha, så utrolig überharry med sandstorm i bakgrunnen!

Han bør virkelig få seg et liv, ny hobby og en kjæreste.

Stakkars mann.

6378179[/snapback]

Han trener å bygger opp kroppen sin.

Du drikker og røyker samt bryter ned kroppen sin, og han må få seg en ny hobby og et liv. :roll:

6380957[/snapback]

 

Okei, var rimelig trøtt når jeg skrev det. Det jeg mente var at det umulig kan være bra å være så stor, særlig ikke når han blir eldre og latere.

Han vil bli sett på som en "freak" av jenter men sikkert fryktet av gutter som ikke vil bli sparket i testiklene. Greit nok å være veltrent, men han burde kanskje få seg litt mer konstruktive interesser :)

Og å tøffe seg på cam med trance i bakgrunnen syns jeg er rimelig lavmål.

 

Hvor har du det fra at jeg drikker og røyker? :hmm:

6381357[/snapback]

Ok, han vil sikkert bli sett på som "freak" av de fleste, men det også noen som ser arbeidet som ligger bak, og synes dette er imponerendes at noen klarer å få til.

Jeg veit ikke at du drikker men jeg dro en konklusjon om at du røyker litt når jeg så signaturen din "Legalize", og da tenkte jeg at du sikkert drikker litt å, men gjerne arrester meg på dette ;) Satt kanskje litt fort i bås, men skitt au :)

Endret av kengdal
Lenke til kommentar
Ok, han vil sikkert bli sett på som "freak" av de fleste, men det også noen som ser arbeidet som ligger bak, og synes dette er imponerendes at noen klarer å få til.

Jeg veit ikke at du drikker men jeg dro en konklusjon om at du røyker litt når jeg så signaturen din "Legalize", og da tenkte jeg at du sikkert drikker litt å, men gjerne arrester meg på dette ;)  Satt kanskje litt fort i bås, men skitt au :)

6383333[/snapback]

 

Jeg vet ingenting om trening, så jeg vil anta at fyren boler, det vil jeg ikke se på som særlig sunt og da er vel poenget med trening borte? (viss han boler da selvsagt) Er avholdsmann når det gjelder alkohol, men røyker litt i ny og ne. :innocent:

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...