applemania Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ballene hans må se så små ut når en ser lårene stikke frem under, vet ikke hvorfor, tenkte det automatisk. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Problemet er at nesten alle bodybuildere er ekstremt svake, pga. at de trener ekstremt hardt og går på idiotiske dietter for å minske fettprosenten i kroppen. Så en dokumentar om en diger muskelbunt som såvidt orka å gå opp trappa, siden kroppen var så utslitt av trening og diett. Hvis fyren hadde spist ordentlig, og lagt på seg 20kg fett, så hadde det derimot vært skummelt 6364916[/snapback] Jasså. Derfor Ronnie Coleman trener med 1 tonn i beinpress. Eller Arnold trener tåhev med to damer sittende på. Eller kanskje derfor en viss kroppsbygger tar salto på scenen. Forklar meg hvordan de kan være svake. De kan ha mangel på energi i konkurranse perioder, ja. Da drikker de ekstremt lite vann dagene før, og det er ikke så mye mat heller. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Luxus Leverpostei - Dop Dop er tingen ja osså for dei, da kan du bli like kul som mei. vett ikke eg men d sie vel alt Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Problemet er at nesten alle bodybuildere er ekstremt svake, pga. at de trener ekstremt hardt og går på idiotiske dietter for å minske fettprosenten i kroppen. Så en dokumentar om en diger muskelbunt som såvidt orka å gå opp trappa, siden kroppen var så utslitt av trening og diett. Hvis fyren hadde spist ordentlig, og lagt på seg 20kg fett, så hadde det derimot vært skummelt 6364916[/snapback] Tull. Ekstremt svake,hvor for du dette fra? BTW Maurice Green er ekstremt treig Derfor han nesten ikke årket å gå den trappa var sikkert fordi han var dehydrert, dette har ikke noe med hvor sterk eller svak man er. Riktig men synd som SnowDOG_ sier: Mange ignorante folk Endret 23. juni 2006 av kengdal Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Riktig men synd som SnowDOG_ sier: Mange ignorante folk 6365717[/snapback] Rettelse: Mange dumme folk. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Over the top det der, ja. Som liten falt han falt opp i en gryte med dbol/eq/nandro/alle test esterene... Trenger sikkert 5-10 år bare på å trene seg ned forsvarlig. Endret 23. juni 2006 av Celsior Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du Lars, håper ikke du sikter til meg med den kommentaren... du kan si mye rart men ikke stå og si at jeg er "dum" pga. at jeg muligens har misforstått noe fordi jeg så det på TV Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du Lars, håper ikke du sikter til meg med den kommentaren... du kan si mye rart men ikke stå og si at jeg er "dum" pga. at jeg muligens har misforstått noe fordi jeg så det på TV 6365791[/snapback] Men sånn som du utaler deg, virker det som dette er noe du har "kunnskap" om. Hvorfor velge å utale seg om slike ting når man åpenbart ikke har noen form for bakgrunn, er uten for min fatteevne. Men, men det er fult lovlig å ta feil av en dokumentar. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jajaja, beklager. Skal ti stille da Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Denne tråden trenger en "I'd hit it". Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Denne tråden trenger en "I'd hit it". 6366296[/snapback] Quoted for truth Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 I'd hit it Glad nå? Og ja, det der var litt vel mye muskler. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ja glemte det ja. Har man mye muskler blir man automatisk uintelligent. 6364845[/snapback] Jeg tror nok du misforsto litt. Men gøy likevel. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Håpløst å poste sånt i OT-baren. :!: Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ballene hans må se så små ut når en ser lårene stikke frem under, vet ikke hvorfor, tenkte det automatisk. 6364923[/snapback] woahahaha! :!: ser det for meg... :/ Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 lurer på hvor masse han tar i "bein press" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Ballene hans må se så små ut når en ser lårene stikke frem under, vet ikke hvorfor, tenkte det automatisk. 6364923[/snapback] Tenk deg når han strammer musklene da, de blir jo knust! Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 lurer på hvor masse han tar i "bein press" 6367087[/snapback] Tviler på at det er beinpress som har gitt ham de store lårene. Mye mat og tunge knebøy er det eneste som kan gi deg slike lår. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 lurer på hvor masse han tar i "bein press" 6367087[/snapback] Tviler på at det er beinpress som har gitt ham de store lårene. Mye mat og tunge knebøy er det eneste som kan gi deg slike lår. 6376669[/snapback] Derfor tar han ikke mye i beinpress? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hm, gnagsår på skinka anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå