Gå til innhold

Beinmuskler, helt utrolig. video

kverna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet er at nesten alle bodybuildere er ekstremt svake, pga. at de trener ekstremt hardt og går på idiotiske dietter for å minske fettprosenten i kroppen.

Så en dokumentar om en diger muskelbunt som såvidt orka å gå opp trappa, siden kroppen var så utslitt av trening og diett.

Hvis fyren hadde spist ordentlig, og lagt på seg 20kg fett, så hadde det derimot vært skummelt ;)

6364916[/snapback]

Jasså. Derfor Ronnie Coleman trener med 1 tonn i beinpress. Eller Arnold trener tåhev med to damer sittende på. Eller kanskje derfor en viss kroppsbygger tar salto på scenen.

Forklar meg hvordan de kan være svake. De kan ha mangel på energi i konkurranse perioder, ja. Da drikker de ekstremt lite vann dagene før, og det er ikke så mye mat heller.

Lenke til kommentar
Problemet er at nesten alle bodybuildere er ekstremt svake, pga. at de trener ekstremt hardt og går på idiotiske dietter for å minske fettprosenten i kroppen.

Så en dokumentar om en diger muskelbunt som såvidt orka å gå opp trappa, siden kroppen var så utslitt av trening og diett.

Hvis fyren hadde spist ordentlig, og lagt på seg 20kg fett, så hadde det derimot vært skummelt ;)

6364916[/snapback]

Tull. Ekstremt svake,hvor for du dette fra? BTW Maurice Green er ekstremt treig :roll:

Derfor han nesten ikke årket å gå den trappa var sikkert fordi han var dehydrert, dette har ikke noe med hvor sterk eller svak man er.

Riktig men synd som SnowDOG_ sier: Mange ignorante folk

Endret av kengdal
Lenke til kommentar
Du Lars, håper ikke du sikter til meg med den kommentaren... du kan si mye rart men ikke stå og si at jeg er "dum" pga. at jeg muligens har misforstått noe fordi jeg så det på TV ;)

6365791[/snapback]

Men sånn som du utaler deg, virker det som dette er noe du har "kunnskap" om. Hvorfor velge å utale seg om slike ting når man åpenbart ikke har noen form for bakgrunn, er uten for min fatteevne. Men, men det er fult lovlig å ta feil av en dokumentar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ballene hans må se så små ut når en ser lårene stikke frem under, vet ikke hvorfor, tenkte det automatisk.  :p

6364923[/snapback]

Tenk deg når han strammer musklene da, de blir jo knust! :ohmy:

Lenke til kommentar
lurer på hvor masse han tar i "bein press" :p

6367087[/snapback]

Tviler på at det er beinpress som har gitt ham de store lårene. Mye mat og tunge knebøy er det eneste som kan gi deg slike lår.

6376669[/snapback]

Derfor tar han ikke mye i beinpress? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...