Gå til innhold

Beinmuskler, helt utrolig. video


kverna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han har en penis på høyre lår på sida,når han snur og strammer!! Ingen som ser det?  :!:

 

:blush:

 

Edit: til høyre for oss. Hans venstre lår.

6362073[/snapback]

 

Hehe, var faktisk det første jeg la merke til, bladde meg gjennom tråden og det kom ikke opp før siste post.. Jeg lo godt da han strammet musklene der.. :roll:

Lenke til kommentar

Muskler blir omgjort til fett i form av at når man slutter å trene, så vil kroppen tenke slik at man trenger ikke så mye muskler lengere.. Dermed går musklene vekk.. Og siden han ikke har bruk for så mye energi lenger, så blir energien gjort om til fett.. Må huske at bodybuildere/vektløftere spiser utrolig mye. Selvfølgelig blir ikke musklene gjort om til fett direkte.

 

Huff, nå skrev jeg elendig...Men skit au..

 

Har sett en dokumentar "My arms exploded" eller noe.. Der var det en boler som hadde trent i 1 år med sin eksbodybuilder far... Steike han ble feit når han sluttet med treningen!

 

Det var i denne dokumentaren.. Men den er i flere deler.. vet ikke om man ser det her..

 

http://www.youtube.com/watch?v=U58ncsCTDvc&search=steroids

 

EDit: noen som vet hvor man kan finne hele serien? Takk :)

Endret av ErikBlodøks
Lenke til kommentar
Han har en penis på høyre lår på sida,når han snur og strammer!! Ingen som ser det?  :!:

 

:blush:

 

Edit: til høyre for oss. Hans venstre lår.

6362073[/snapback]

 

Hehe, var faktisk det første jeg la merke til, bladde meg gjennom tråden og det kom ikke opp før siste post.. Jeg lo godt da han strammet musklene der.. :roll:

6362126[/snapback]

 

 

Hahaha jeg også. Ingen som har turt å si det sikkert :ermm:

Jeg så det med engang! :!:

Lenke til kommentar
Tipper han har sprøytet synthol inn i beina, slik som Greg Valentino har gjort med armene sine. De armene er ikke et resultat av steroider ene og alene.

6362316[/snapback]

Dette var det som slo meg å når jeg så han der, tror nok det er synthol. Greg er vell den største klovnen i bodybuilding gjennom tidene. Det som er synd er at han hadde en bra kropp før han begynte med synthol.

Lenke til kommentar

Mange ignorante folk her ja. Ka kan man forvente av spinkle tenåringer egentlig?

 

 

Many people worry that once they stop regularly pumping iron, their muscle will turn into fat.

 

But muscle cannot turn into fat, because they are made of two very different types of cells.

 

If you stop pumping iron, the muscles that you have so painfully built up get smaller. You still have the same number of muscle cells - but each muscle cell gets thinner. If you happen to keep eating the same amount of food, the fat cells (which were always there) will now expand. But, apart from the slow process of evolution, under no circumstances does one type of cell (muscle) turn into a completely different type of cell (fat) with different internal machinery, functions and shape.

 

Han er nok veldig spretten og løper sikkert sinnsyk fort.

Lenke til kommentar
Mange ignorante folk her ja. Ka kan man forvente av spinkle tenåringer egentlig?

 

 

Many people worry that once they stop regularly pumping iron, their muscle will turn into fat.

 

But muscle cannot turn into fat, because they are made of two very different types of cells.

 

If you stop pumping iron, the muscles that you have so painfully built up get smaller. You still have the same number of muscle cells - but each muscle cell gets thinner. If you happen to keep eating the same amount of food, the fat cells (which were always there) will now expand. But, apart from the slow process of evolution, under no circumstances does one type of cell (muscle) turn into a completely different type of cell (fat) with different internal machinery, functions and shape.

 

Han er nok veldig spretten og løper sikkert sinnsyk fort.

6364785[/snapback]

Han er nok ikke så spretten hvis vi spør han hva 2x2 er. :whistle:

Lenke til kommentar

Problemet er at nesten alle bodybuildere er ekstremt svake, pga. at de trener ekstremt hardt og går på idiotiske dietter for å minske fettprosenten i kroppen.

 

Så en dokumentar om en diger muskelbunt som såvidt orka å gå opp trappa, siden kroppen var så utslitt av trening og diett.

 

Hvis fyren hadde spist ordentlig, og lagt på seg 20kg fett, så hadde det derimot vært skummelt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...