Gå til innhold

Beinmuskler, helt utrolig. video

kverna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er da griser begynner å regne fra himmelen, fett begynner å danne seg om til muskler og dovre faller. Altså darkness, det kommer aldri til å skje, siden det ikke går an.

6359849[/snapback]

jada , bare se på arnold , når du slutter og trene forfaller musklene og blir til slappe fette klumper

er jo ikke noe problem for muskler og svinne vekk

Lenke til kommentar
Mon tro om han har spenst? Musklene dobler sikkert kroppsvekten hans. Stakkars uintelligente mann. Er helt sikkert steroider, men jeg vil uansett ikke bli "stompet" i skrittet av han mens jeg ligger nede.

6361710[/snapback]

Jeg kunne nesten sloss mot han. Jeg er imponert om han i det hele tatt kan gå.

Lenke til kommentar
Mon tro om han har spenst? Musklene dobler sikkert kroppsvekten hans. Stakkars uintelligente mann. Er helt sikkert steroider, men jeg vil uansett ikke bli "stompet" i skrittet av han mens jeg ligger nede.

6361710[/snapback]

Jeg kunne nesten sloss mot han. Jeg er imponert om han i det hele tatt kan gå.

6361729[/snapback]

Jeg tror ikke det hadde vært et problem nei :p "Hit'n run"?

Lenke til kommentar

Man kan hvertfall ikke få han i bakken. Han tar bare på seg sko med bred såle, så har han så mye vekt i beina at han står stødig på samme måte som en parasoll med fot fylt av sand eller vann. Men bevege seg kan han nok heller ikke nei. Misunner han ikke et halvt gram.

Lenke til kommentar

TIl dere som sier at han ikke kan bevege seg. Jeg er ganske sikker på at han er raskere enn de aller fleste her inne. Når har jeg ikke noen tider her, men jeg mener å huske at diverse body buildere har ganske akseptable tider på 100 meter, og så har vi han norske duden som alltid tar stillestående baklengs salto på scenen (krever mer spenst enn gjennomsnittsmennesket har).

Lenke til kommentar
ser ikke bort fra han sliter med å gå..

6361917[/snapback]

Hvorfor skulle han ha problemer med det? Mennesker som er overvektige med tilsvarenede lår har da ingen problemer med å gå...

:roll:

6361944[/snapback]

Eheh, du tuller? Feite mennesker vagger som pingviner, og vralter bortover, gjerne med krykker fordi knærne ikke tåler påkjenningen. :fun:

Lenke til kommentar
Eheh, du tuller? Feite mennesker vagger som pingviner, og vralter bortover, gjerne med krykker fordi knærne ikke tåler påkjenningen. :fun:

6362017[/snapback]

Jo, men de klarer å bevege beina. Han karen her vil derimot ikke ha noe problem med å vagge evt ha dårlige knær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...