Muggkaare Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 jeg vil ha spillet NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!! utrolig fet demo! Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Tidenes mest desorienterende dm kan de iaffal garantert stille opp med Dont get me wrong, digga det... kicka ass også Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Enten er jeg blind, eller så er det en bug i demoen. Jeg har kommet forbi den jenta og gutten som dør. Men kommer ikke lenger. Gått inn i den ene portalen der man detter ned, ingenting skjer. Ingenting å gjøre for å komme ut igjen. Går jeg bort til han fyren ved døra skjer det ingen ting. Ikke hvis jeg dreper han heller, og jeg får ikke trykka på det panelet. Noen som veit hva problemet er? edit: Glem det, fant det ut. Skulle visst skyte med bua på de greiene på veggen og taket for å skifte gravitasjon ;-) Endret 30. juni 2006 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 At vi får se ein gutt dø brutalt i dette spillet er sjelden kost i gaming verdenen må eg si Blei :_litt_ satt ut da eg skjønta ka som kom til å skje Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 hehe ja d va awesome på en heilt uforventa at-de-tort-å-gjør-det! kinda måte:P Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 hehe ja d va awesome på en heilt uforventa at-de-tort-å-gjør-det! kinda måte:P 6412816[/snapback] Eg vil se flere slik shocking gore-factor ting i spillene fremover., Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Skulle visst skyte med bua på de greiene på veggen og taket for å skifte gravitasjon ;-) 6412652[/snapback] Du kan skyte med alle våpnene da Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 ok, hehe. :-P Likte demoen utrolig godt. Starten minnet litt om Half-Life 1, der man blir ført gjennom komplekset og får se en del forskjellige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg