Gå til innhold

Demo av Prey (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rått spill, nettopp ferdig med singleplayer delen, gleder meg til å få henda i fullversjonen når det kommer ut :dribble:

Spillet var ikke akkurat skummelt selv om jeg fikk meg en overraskelse her og der.

Online delen var også litt artig, selv om servern jeg spilte på slet med ping problemer.

Lenke til kommentar
360-demo, når?

6361654[/snapback]

Sitat fra artikkelen: "En Xbox 360-demo skulle opprinnelig legges ut på Xbox Marketplace samtidig som PC-demoen ble offentliggjort. 3D Realms forteller at denne er utsatt, men forhåpentligvis ikke mer enn et par dager"

Noen som vet når Release er? få ganger jeg har blitt så skuffa når demoen var over.... :) har faktisk spellt igjennom det enda en gang nå :)

6362329[/snapback]

Sitat fra artikkelen: "Prey legges ut for salg til Xbox 360 og PC den 14. juli her til lands"

Lenke til kommentar

Hadde på mange måter avskrevet dette spillet for lenge siden, men:

I motsetning til Doom3, så spilte jeg lenge. Ja jeg fortsatte selv om jeg hater monstre i spill...Jeg mener spillet ser VELDIG forsegjort ut. Dette spenner fra den lekre grafikken, til sekvenser i selve spillet.

Jeg er ikke storfanav sci-fi spill med monstre, men Prey hadde noe over seg...

Vi skal ikke avskrive 3D realms ennå.

Dette fikk meg til å få en liten tro på Duke Forever igjen. Et lite lys ble tennt...

Lenke til kommentar
Hehe. Litt Duke3d, litt Descent og litt Doom. Jeg storkoste meg. :D

6363004[/snapback]

Og litt Quake: Blanding mellom organiske og uorganiske ting. Våpnene f.eks.

Han karen du spiller som minner mye om Duke Nukem.

Har ikke spillt gjennom hele demoen enda, gleder meg til mer.

Bare meg som var litt skeptisk for å gå gjennom den første "slimdøra", jeg brukte typ 4 minutt på å prøve å finne en annen vei. :p "Nei den der spiser meg sikkert hvis jeg går bort til den"

Lenke til kommentar

Det er jo ikke akkurat nyskapende. Men for all del, det de har laget er ganske bra. Opp ned "gameplayet" var veldig godt laget, de har fått til følelsen av å plutselig bli snudd på hodet veldig bra. Dette er faktisk det første spillet som har fått meg til å føle meg litt uvel.

Lenke til kommentar
Alt føltes nyskapende helt til man kom opp i romskipet...

Det er jo strengt tatt der det blir nyskapende.... :) I alle fall litt. Interaktive introduksjonssekvenser har vi tross alt sett mange ganger før. Dynamiske portaler, Escher-aktig gravitasjonstull, krymping ("a giant!"), osv, får vi ikke servert like ofte.

Jeg er i alle fall veldig imponert. Jeg tror ikke jeg har vært like imponert over en skytespilldemo siden jeg prøvde demoen av Far Cry.

Lenke til kommentar

Spilt igjennom demoen og må si det var orginalt det med opp ned osv, eneste var at det kanskje ble litt mye av det gode og at det derfor ble litt uoversiktlig.

Følte vel ofte at jeg mer fant frem av flaks, enn at jeg egentlig visste hvilken vei jeg gikk. Måtte avslutte etter 15 min på multiplayer da jeg var kvalm av og fly opp ned konstant:sick:

Frykter at dette blir en litt overbrukt greie i spillet, men det er jo lov å håpe.

Kul ting det at du ble krympet, og disse portalene var stilig.

Synes vel ikke mye om selve motoren spillet er bygd på, og grafikken var ikke noe wow, men på høyde med Quake 4 på full pupp.

Jeg håper snart de kan slutte med disse oppbrukte, menneske fra jorden blir tatt av aliens, og en tøffing skal sprenge romskipet dems for å redde verden story spillene.

At ikke et glupt hode kommer opp med en story som bærer et snev av realisme i den bransjen snart :mad:

Helt ok spill, men mitt tips er at man fort blir lei :whistle:

Lenke til kommentar

Ja det løpe på disse kraftfeltene slik at alt blir snudd til hytt og pine er fett, blir nesten svimmel :p

Edit: Syns det faktisk er veldig fett online også, værtfall når du får teket på det og vinner :cool:

Plus jeg spilte aldri igjennom doom så jeg bryr meg egentlig ikke om disse trange gangene å slikt.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...