Gå til innhold

Demo av Prey (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Z0mg!! oneoneone All youre base belongs to us!!1111111 :dribble:

Og der flekket Hr.Jennsen mye av min tvil rakt bort! Gleder meg til den baren eg da veit du :cool: Argh!! Ka skjer med 360 dmeoen da? Gidder ikkje teste dette på PC,maskin vil ikkje ha noen problemer med å kjlre spillet,men vil teste det på z-5500 systemet :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virket ganske lovende dette spillet. Bra lyd og en fantastisk grafikk er det hvertfall samt noe av det sykeste leveldesign man har sett på lenge.

Må dog inrømme at jeg hadde håpet at man holdt seg på jorda/baren litt lengre enn det man gjorde.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Dette spillet støtter Logitech G15 tastaturet også.

Du kan se kompass, health, ammo hvem vei du står om det er opp eller ned eller på siden :)

På tide at det kommer spill som støtter G15 tastaturet

Det blåfargede på teksten er noe som oppstår når jeg tar bilde med kameraet.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Laster ned nå, har ikke prøvd det ennå, men til dere som sier "aa vi har sett det før": Det er vel sånn typisk fps-spill skal være. Det trenger ikke være originalt for å være gøy, det er bare noe med følelsen av å skyte med de sykeste våpnene mot de styggeste dyrene. :cool:

Lenke til kommentar
hehe, deilig med 5-6 MB/sec fra gamer.no  :)

Teste demoen, ble ikke videre imponert av det jeg så. Har liksom sett det samme før, så altfor mange ganger  :ermm:

6360032[/snapback]

Hvor har du sett det med en indianer som sliter med ei jente, og plutselig blir bortført av sadistiske aliens, hvor sjelen hans må vandre ut av kroppen hans og han må bevege seg i alle de tre dimensjonene for å kunne komme seg videre?

Please tell me, fordi det spillet vil jeg spille!

Synes forøvrig demoen var utrolig fet, jeg! Kjempebra introduksjon til et spill som har et kjempestort potensiale. Lyd, skuespill, musikk, stemning, grafikk, handling - ALT! Det er jo umenneskelig tøft!

Artig å høre Judas Priest, MXPX og Blue Oyster Cult spille for full guffe i den baren.

Til alle dere som ikke har spilt demoen enda: Skru opp lyden! Skru den opp til max! Om dere ikke har surround-anlegg, bruker dere headset! Lyden MÅ oppleves!

DETTE er slik ALLE demoer burde være! Det er DA man selger! :dribble:

6360163[/snapback]

jaja, akkurat samme effekt KAN jo være nytt. Det jeg mente var at jeg er lei av "samme spill": mørkt, dystert, fullt av uhyrer, du skal redde verden osv.

Lenke til kommentar

Må si jeg var skeptisk til dette spillet, mye hype rundt det, en grafikk som på screenshots så ut som om man fikk enda en runde med doom, en setting som mildt sagt fikk meg til å stusse, men det funker, og det funker fantastiskt bra.

Beste fps run jeg har hatt på temmelig lenge, tror dette helt klart blir årets fps so far. Veldig mange morro nyvendinger også... må jo sies at det sier litt om fps genren når de må gjøre så mye sykt for at det skal oppfattes som noe nytt :)

Annbefaler alle å spille igjennom denne demoen.. den imponerte meg veldig. Skal skaffes. :D

Liker også at de tar det fra begynnelsen og gir deg en god dose gameplay. ikke bare døtter deg inn i et eller annet map midt i spillet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...