abene Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Skype tilbyr nå gratis ringetid dersom man ringer fra USA og til fasttelefoner og mobiltelefoner i en rekke land utenfor USA. Les mer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Håper inderlig dette kommer i Norge også.. Hvis dette kommer, må man ha kjøpt ringetid med SkypeOut for å få brukt det? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Håper inderlig dette kommer i Norge også.. Hvis dette kommer, må man ha kjøpt ringetid med SkypeOut for å få brukt det? 6359085[/snapback] Det vill jeg tro.... voip buster må man kjøpe en gang med krediter for å ringe lengre enn ett minutt... Bruker det nå... men er noe dårlig kvalitet på det Så håper virkelig at skype får det i norge også for skype er jeg fornøyd med Endret 22. juni 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Håper inderlig dette kommer i Norge også.. Hvis dette kommer, må man ha kjøpt ringetid med SkypeOut for å få brukt det? 6359085[/snapback] Det vill jeg tro.... voip buster må man kjøpe en gang med krediter for å ringe lengre enn ett minutt... Bruker det nå... men er noe dårlig kvalitet på det Så håper virkelig at skype får det i norge også for skype er jeg fornøyd med 6359232[/snapback] Ja, har prøvd Voip buster, men ikke fornøyd jeg heller... Skype har jeg ikke kjøpt kreditter til, men koster vel heller ikke så mye å ringe med det da... Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Bruker VoipStunt, og dr**er en lang marsj i hva Skype folkene gjør med sin programvare. Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg bruker Skype hver dag, ringer fra pc-pc eller pc-fasttelefon fra Slovakia til Norge. Sistnevnte koster meg ca.100 kroner for 10 timer. Er kjempefornøyd med den prisen! Eneste er at mobilsamtaler koster for mye pr i dag. Wollis. Endret 22. juni 2006 av Wollis Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ja, synes prisene er ganske ok... har jo headset så er jo det samme om jeg bruker det eller headsettet til mobilen min når jeg skal ringe utenlands. Lenke til kommentar
EmLoDnAoR Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 dette er mange uker gammelt.. menmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå