Heineoen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Hei! Ser at bilen min en gang har subbet ganske bra neddie asfalten med frontfangeren, som er ruglete og oppskrapet under på høyreside. Så hva kan jeg gjøre for å få dette til å se bedre ut? Forslag: 1. Slipe/pusse 2. Pensellakkere 3. Polere ? Endret 22. juni 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Pusse, plastsparkel, pusse, grunne, lakke Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det kommer jo fort til å bli slik igjen da Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 De ripene der har gått så dypt at om du vil ha de bort, så må det nok en lakkering til... Ellers så kan du jo prøve voks/polish med farge i, Turtle ColorBack tror jeg den heter. Ikke at det er noe vindunderkur, men skulle nok hjelpe litt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ser ikke om det er lakka eller ikke, men puss svakt ned, så noe som får frem igjen fargen (avhengig om det er lakk eller plast).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå