release Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Skal kjøpe meg ny mobil, valget står kort å greit mellom 6680 og n70 og jeg vil gjerne ha noen synspunkter fra andre som har erfaringer med disse mobilene. Såvidt som jeg har fått med meg så har ikke n70 så mye mer å by på enn 6680, annet enn litt mer internminne, bedre kamera og radio. 6680 skal vistnok ha bedre batterilevetid og lommebok. Er det ellers noen store forskjeller på disse 2? Er det noen som har hatt noen store plager med n70 eller 6680? Er det verdt å betale 600-700kr mer for en n70 (uten abbonement)? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 N70 er mindre, tregere, dårligere batteri tid og løs kamera linse. Bedre kamera og den har radio N6680 er, raskere, større, bedre batteri, dårligere kamera og den mangler radio. STORE forskjeller er de nokk dog ikke. Lenke til kommentar
release Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Fant akkurat en 6680 som demovare, så da er vel saken avgjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå