PowerOfNow Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 hei. kunne tenkt meg et www.****.com domene uten popups. Bruker for øyeblikket .tk, men dem har jo pop-ups :sad: no-ip.com osv funger dårlig. (for tungvindt) Hva er eventuell den billigste løsningen på .com eller .no domener? Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei. .tk-domener har bare popups hvis du ikke har skrudd de av. Selv har jeg fire .tk-domener, ingen med popups. Om du går inn i admin-verktøyet på http://dot.tk, kan du besøke "Dot TK Linker Promo", velge domenet ditt, og klikke på "no banner". Verre er det ikke. :smile: .ca Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 konge! takk skal du ha! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 synes no-ip funker bra jeg.. tk synes jeg er treigt.. virker som om den bruker lang tid til å redirecte Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 .tk suger dritt..for fy **** så treigt det er! Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Ha ska 'rem, men betale ska 'rem ei... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 15:50, skrev Ola PeK:Ha ska 'rem, men betale ska 'rem ei... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Du skal nok lete lenge etter et gratis www.****.com. Virker som om det er veldig få som vet at det går an å skru av popupen til dot.tk! Noen som vet noen andre som tilbyr det samme som dot.tk? (med annen .xx) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 10:25, skrev Dr3as:synes no-ip funker bra jeg.. tk synes jeg er treigt.. virker som om den bruker lang tid til å redirecte Hvor kan man få det ?? Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Har selv eget domene fra dot.tk, og er meget fornøyd.. Har prøvd andre også, men dot.tk er den rakseste av alle jeg har prøvd! Før hadde nameplanet.com et tilbud hvor de hadde et års gratis .com domene, noe som jeg signerte meg opp for, men den var en god del tregere enn dot.tk.. Anbefalles (noe som også siden vår gjør) Klikk på signaturen, dere;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå