-Alex- Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei, har aldri vært borti klokking før, men har lyst til å prøve litt nå som jeg har fått litt bedre kjøling. Kan noen hjelpe meg i gang? Kun programmer som brukes eller? Lenke til kommentar
HuXLo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei du kan jo lese en oc guide! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...=&s=hardware.no så skjønner du nok hvordan. alle ocing skjer i bios, men kan bruke program som man kan oce i windows men bare tull spør du meg Lykke til Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Heisann :!: Det er mange fine guider i forumet, les og studer. Bruker selv bios og klokker opp til en viss hastighet, justerer strøm osv, bruker deretter feks clockgen og fintuner cpu/minne i windows og kjører OCCT, Pifast og div. benche progs. funker fint for meg Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg får ikke til å klokke lenger enn til 2,4 ghz på cpuen. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan klokke litt lenger? Ser ut som det er en sperre eller no`i bios. Edit: Fikk det til nå. Endret 26. juni 2006 av surlest Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Er det i bios klokking av AMD 3200+ også skjer? Har ingen peiling på klokking? Og er det farlig å klokke den? Kan den lett bli øydelagd? Den har då den kjølinga som fylgde med... Kor langt kan eg greie å klokke den? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Er det i bios klokking av AMD 3200+ også skjer?Har ingen peiling på klokking? Og er det farlig å klokke den? Kan den lett bli øydelagd? Den har då den kjølinga som fylgde med... Kor langt kan eg greie å klokke den? 6391683[/snapback] Et lite tips :!: Les noen av overklokkingsguidene her på forumet, da skjønner du mere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå