WaterMarked Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Som titelen sier,er det omega-drivers eller dna-drivers osv..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Som titelen sier,er det omega-drivers eller dna-drivers osv..? 6358460[/snapback] personlig bruker jeg omegadriverene, men nå har jeg heller aldri brukt dna driverene, kan ihvertfall si at jeg merket en betydelig ytelsesforbedring fra stock driverene på pcen og til omega sine drivere Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Men så er grafikken i Omega driverne litt svakere også da, men det er mi mening. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 ati selv selvfølgelig! alså orginal driverne fra ati.com er dem BESTE driverne og er offisielt søttet av atis sin kundesøtte omega og dns er ikke offisielle drivere og er IKKE søttet av ATI Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Selv holder jeg meg til de originale driverene og tweaker selv etter det jeg trenger. Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 alså orginal driverne fra ati.com er dem BESTE driverne og er offisielt søttet av atis sin kundesøtte omega og dns er ikke offisielle drivere og er IKKE søttet av ATI 6362337[/snapback] Jaja, foretrekker omegadrivers pga. bedre ytelse jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå