CCola Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei, Jeg har problemer med USB'ene mine fremme på maskinen. Det er 2 av dem, og de er forferdelig ustabil. Feks: - Hvis jeg har 2 tinger koblet i (extern å mus feks. så hvis jeg tar ut musa, da går hdd'en ut også :S) - Noen ganger er det USB 1 :S:S - Noen ganger funker de ikke i det hele tatt. - Noen ganger funker de flott! Jeg har også 2 USB'er bake, men de er KUNN USB-1. Jeg har oppdatert Windows, og jeg har SP2. Info om pc'en: - Intel Pentium Northwood 2.8ghz - nVidia FX 5900 Ultra - 1024 RAM (usikker) - Soyo P4S-645DX DRAGON Ultra (6 PCI, 1 AGP Pro, 3 DIMM, Audio, LAN) Noen forslag? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Noen som vet råd? Trenger litt hjelp fort egentlig. Skal opp kl 6 imorgen. *hurtigbåt til Bodø på konsert* Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Syns dere er slapp litt sent på kvelden Go natt. Håper på svar imorgen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Ingen som vet råd? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har du forsøkt å oppdatere driverene til hovedkortet, spes. USB kontrollerene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå