djwawa Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Jeg har en sony ericsson k750i som jeg skal bruke som fjernkontroll på pcen, jeg har også en TOPCOM BT3030 blåtann sender, men når jeg går på fjernkontroll på telefonen kommer følgende melding: "Kontr. BT innst. på annen enhet: BT på, Enhet synlig, Enhet innen rekkevidde" Alt dette er i orden i følge pcen, men jeg har ikke sjangs.. Noen som kan dette? Endret 21. juni 2006 av djwawa Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg har en sony ericsson k750i som jeg skal bruke som fjernkontroll på pcen, jeg har også en TOPCOM BT3030 blåtann sender, men når jeg går på fjernkontroll på telefonen kommer følgende melding: "Kontr. BT innst. på annen enhet: BT på, Enhet synlig, Enhet innen rekkevidde" Alt dette er i orden i følge pcen, men jeg har ikke sjangs.. Noen som kan dette? 6358159[/snapback] Har du gitt mobilen tilgang til pcen?? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg har en sony ericsson k750i som jeg skal bruke som fjernkontroll på pcen, jeg har også en TOPCOM BT3030 blåtann sender, men når jeg går på fjernkontroll på telefonen kommer følgende melding: "Kontr. BT innst. på annen enhet: BT på, Enhet synlig, Enhet innen rekkevidde" Alt dette er i orden i følge pcen, men jeg har ikke sjangs.. Noen som kan dette? 6358159[/snapback] Har du gitt mobilen tilgang til pcen?? 6359537[/snapback] Ja, husker jeg rett må noe stilles inn på maskinen også. Husker ikke hva, 3 år siden jeg brukte Bluetooth på mobilen som fjernkontroll. Lenke til kommentar
djwawa Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Det hjalp jo veldig:P hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå