techs Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei, skal tegne en casemod i Sketchup med Vannkjøling men har ikke peiling på vann kjøling bortsett fra at det ser jævla rått ut Så lurte på om dere kunne si hvordan og hvor elementene skal stå? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Blokkene skal være på de komponentene som produserer varme, f.eks på CPU, chipset, RAM, GPU, MOS-FET osv. Står vel somregel i denne rekkefølgen: CPU, chipset, GPU. Lenke til kommentar
techs Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Blokkene skal være på de komponentene som produserer varme, f.eks på CPU, chipset, RAM, GPU, MOS-FET osv.Står vel somregel i denne rekkefølgen: CPU, chipset, GPU. 6358528[/snapback] Og hva med Pumpe og radiator? Pumpa før radiatoren? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Pumpe > CPU > GPU > radiator > tank f.eks. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg kjører samme opplegg som Pels foreslår, bare uten tank, men jeg pleier å si at man skal sette det i den rekkefølgen som passer deg best. Det her normalt sett ingen eller svært liten effekt. Unntaket må være hvilken komponent du vil skal ha mest kjøling. For min del så er det cpuen, så da setter jeg den først i serien etter radiatoren. Dersom gpuen er viktigst så setter du den først osv. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 hm stort sett er sablabra ute å svare før jeg er der, men jeg er såogsi for det meste enig så da er det ikke noe problem... (stemmer i dette tilfellet og!) Lenke til kommentar
techs Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 heh, ok takk for hjelpen gutta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå