Jack_Daniels Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei jeg har en Asus a6ja denne pcen funker helt fint men når jeg gamer Css ( counter strike source) så klikker pcen, som oftest kan jeg bare spille i 15 min.. så klikker alt. kan ikke ctrl+alt+del en gang dette er forbanna plagsommt.. noen som har noen ide om hva som feiler og hva jeg kan gjøre for å fikse dette? FOR JEG ER DRITT LEI AV DETTE! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Hei jeg har en Asus a6jadenne pcen funker helt fint men når jeg gamer Css ( counter strike source) så klikker pcen, som oftest kan jeg bare spille i 15 min.. så klikker alt. kan ikke ctrl+alt+del en gang dette er forbanna plagsommt.. noen som har noen ide om hva som feiler og hva jeg kan gjøre for å fikse dette? FOR JEG ER DRITT LEI AV DETTE! 6357887[/snapback] har ikke vært borti at den har klikket i det hele tatt og jeg gamer Valve spill (DOD, CSS, HL2 osv.) Runnet nettopp HL2: Episode 1 og spillet låser seg aldri kun i rulleteksten etterpå. da stoppet det opp en Re-installering kan reparere det. Endret 21. juni 2006 av T.J. Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 En sannsynlig årsak, uten å være helt sikker, kan være at CSs ikkje takkler 2 kjerne prosessorer og derfor låser seg. Er et vanlig fenomen på litt eldre spill. Løsning: Crtl+alt+delete gå inn i task manager. Finn fram til CSs.exe (eller hva nå programmet heter) og sett CPU1 eller CPU2 til å kjøre programmet, IKKE begge samtidig. Lykke til Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) En sannsynlig årsak, uten å være helt sikker, kan være at CSs ikkje takkler 2 kjerne prosessorer og derfor låser seg. Er et vanlig fenomen på litt eldre spill. Løsning: Crtl+alt+delete gå inn i task manager. Finn fram til CSs.exe (eller hva nå programmet heter) og sett CPU1 eller CPU2 til å kjøre programmet, IKKE begge samtidig. Lykke til 6357982[/snapback] Tviler på det. spillet kjører helt fint på min A6JA. Har IKKE endret i instillingene. kun installert spillet og stilt opp til 1280x800. Endret 21. juni 2006 av T.J. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei! Litt merkelig at det skjer etter såpass lang tid. Forsøk nye drivere, og sjekk om pcen er varm. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå