Gå til innhold

Asus a6ja og Css

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en Asus a6ja

denne pcen funker helt fint men når jeg gamer Css ( counter strike source) så klikker pcen, som oftest kan jeg bare spille i 15 min.. så klikker alt. kan ikke ctrl+alt+del en gang :hmm: dette er forbanna plagsommt.. noen som har noen ide om hva som feiler og hva jeg kan gjøre for å fikse dette?

FOR JEG ER DRITT LEI AV DETTE! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg har en Asus a6ja

denne pcen funker helt fint men når jeg gamer Css ( counter strike source) så klikker pcen, som oftest kan jeg bare spille i 15 min.. så klikker alt. kan ikke ctrl+alt+del en gang :hmm:  dette er forbanna plagsommt.. noen som har noen ide om hva som feiler og hva jeg kan gjøre for å fikse dette?

FOR JEG ER DRITT LEI AV DETTE! :(

6357887[/snapback]

har ikke vært borti at den har klikket i det hele tatt og jeg gamer Valve spill (DOD, CSS,

HL2 osv.)

Runnet nettopp HL2: Episode 1 og spillet låser seg aldri kun i rulleteksten etterpå. da stoppet det opp

en Re-installering kan reparere det.

Endret av T.J.
Lenke til kommentar

En sannsynlig årsak, uten å være helt sikker, kan være at CSs ikkje takkler 2 kjerne prosessorer og derfor låser seg. Er et vanlig fenomen på litt eldre spill.

Løsning: Crtl+alt+delete gå inn i task manager. Finn fram til CSs.exe (eller hva nå programmet heter) og sett CPU1 eller CPU2 til å kjøre programmet, IKKE begge samtidig. Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
En sannsynlig årsak, uten å være helt sikker, kan være at CSs ikkje takkler 2 kjerne prosessorer og derfor låser seg. Er et vanlig fenomen på litt eldre spill.

Løsning: Crtl+alt+delete gå inn i task manager. Finn fram til CSs.exe (eller hva nå programmet heter) og sett CPU1 eller CPU2 til å kjøre programmet, IKKE begge samtidig. Lykke til  :thumbup:

6357982[/snapback]

Tviler på det. spillet kjører helt fint på min A6JA. :hmm:

Har IKKE endret i instillingene. kun installert spillet og stilt opp til 1280x800. :w00t:

Endret av T.J.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...