Khaya Ivorensis Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har drukket 6 liter Cola i dag Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 okei vart litt brus idag, men viste ikke at lettbrus også gjaldt nå er det stopp ^^ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg har drukket 6 liter Cola i dag 6409687[/snapback] Damn det var mye .... Imsdal med smak er ganske godt .... spesielt den med rosa etikett Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 I mitt søk etter en erstatning fant jeg i dag noe godt i butikken. Det er en forholdsvis ny flaske med vann tilsatt forskjellige smaker. Husker ikke i farten hva den het, men jeg smakte den med sitronsmak og det var lekkert! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg har sprukket, er ikke noe å legge skjul på. En varm sommerdag måtte bare resultere i brusdrikking. Det er kvartfinaler i vm i kveld også, så da blir det nok mer drikking av brus. Kan vel egentlig bare gi opp denne avholds-greia. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg har drukket 6 liter Cola i dag 6409687[/snapback] Damn det var mye .... Imsdal med smak er ganske godt .... spesielt den med rosa etikett 6411857[/snapback] å den er dritt god blir mye imsdal i sommer ja Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Kan jeg melde meg på?! Drikker vanligvis 2-3 l i uka, skal ikke drikke NOE i hele sommer. Har ikke drukket noe brus siden konkurransen startet, men var rimelig nærme i dag... Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Nå skal jeg ikke friste dere. Men en kald cola på glass flaske på en varm dag.. =) Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Nå skal jeg ikke friste dere. Men en kald cola på glass flaske på en varm dag.. =) 6413186[/snapback] Du skulle ikke friste oss? Hmm. Ble så sjukt fristet jeg nå Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hmm blei ikke fristet i det hele tatt jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg melder meg på. Drikker ikke brus til daglig og har tenkt å fortsette med det. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 De drikkene som lanseres som vann tilsatt fruktsmak (Bris, Olden osv.) synes jeg ikke er noe gode i det hele tatt. Om de kunne ha lagd en sånn drikk som faktisk smakte godt, ja, da kunne jeg godt ha skifta ut brus med det. Noen som husker tilbake til 90-tallet, og Shio brusen? Den var faktisk god. Synd at Shio hadde relativt kort levetid i Norge. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Tipper at ikke noe vann greier smaker noe for deg da du er vant til søtt .... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Joda, det gjør jo det. Jeg var i Japan i desember, og der hadde de noe som ligna veldig på Shio. Dette var også noe jeg likte, dessverre er utvalget hjemme i Norge noe begrenset. Men men, cest la vie. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Vel nå kom jeg først til verden i 1991 så jeg har aldri hørt om shio ... Hva er det ? Edit: Den drikken fra Nora som heter tørst er nokså godt. Spesielt den med sitron, lime og fjellvann, bitter og god Endret 1. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 http://www.carlsberg.se/wbch3.exe?ce=10017...nushow=stripped Det var altså denne jeg tenkte på. Lenke til kommentar
enl Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Drikker bare lightbrus jeg da, men prøver å begrense meg til 1.5L i uka Har sluttet helt med å spise godterier, så det hjelper litt det da Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 I mitt søk etter en erstatning fant jeg i dag noe godt i butikken. Det er en forholdsvis ny flaske med vann tilsatt forskjellige smaker. Husker ikke i farten hva den het, men jeg smakte den med sitronsmak og det var lekkert! 6412335[/snapback] Det var forresten de nye til Bonaqua! Knall. De drikkene som lanseres som vann tilsatt fruktsmak (Bris, Olden osv.) synes jeg ikke er noe gode i det hele tatt. Om de kunne ha lagd en sånn drikk som faktisk smakte godt, ja, da kunne jeg godt ha skifta ut brus med det. Noen som husker tilbake til 90-tallet, og Shio brusen? Den var faktisk god. Synd at Shio hadde relativt kort levetid i Norge. 6416412[/snapback] Jepp, husker Shio og enig i at den var god Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Enig der, Shio var knall Lenke til kommentar
enl Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Shio var vel med sukker? Dessuten hadde den en surhetsgrad som liknet konsentrert svovelsyre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå