agasøster Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg pines nå Kommer til og bli vansklig dette her, men får få igang ett veddemål med en kompis om hvem som holder lengst uten brus så skal dette gå fint tror jeg Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Ok jeg er med Drikker vel 0,3Liter brus i uka og da er det light uten sukker Endret 26. juni 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 gode råd: vann med med frukt essens i fra friske frukter, evt grape, citron, fersk INGEFÆR, Lime. eple skiver, pæreskiver, flere liter vann dunket i fersk hel kanel stang. Tea, prøv forskjellige tea sorter da te du kjøper kansje bortetfra rimi og helsekost, te forhandler, roibos, bær tea, skogbsbær te, disse er såpass gode og kan drikker bøttevis uten sukker, honning og melk. lakrisrot, honning og stevia(grapefrukt kjerne essens) er vel da sunne søtningsmiddel, for all del, drikk heller sukker framfor syntetisk sukker. da disse stoffene vet en ingenting om langtidsvirkningene av, det er iallefall ikke tørsteslukkende, de tørker ut både hals og kan gi diare. personlig synes jeg syntetiske søtstoffer ødelegger smaken, med den kjemiske smaken. men vil for all del ikke starte 1 eneste debatt fordi jeg vet mange er fan av disse søtstoffene og muligens liker dem faktisk og det er en hjelp i livet dems, for så være. choose the lesser evil. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Er med på dette, så lenge appelsin juice er lov? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Anbefaler å legge til et "storebror ser deg"-bilde i første post. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) er det forsent og melde seg på ? edit: drikker rundt 05l til 1.5l per dag Endret 28. juni 2006 av hansol123 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Bahh det svir å gå fra nestn 3L om dagen til 0 Det er ikke nok vann i hele verden til å veie opp for de 3 literne Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Bahh det svir å gå fra nestn 3L om dagen til 0 Det er ikke nok vann i hele verden til å veie opp for de 3 literne 6399230[/snapback] Men det er saft Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Bahh det svir å gå fra nestn 3L om dagen til 0 Det er ikke nok vann i hele verden til å veie opp for de 3 literne 6399230[/snapback] Men det er saft 6399303[/snapback] Men så er saft like ille hvis vi tar bort syren e .. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Hvordan går det folkens? Jeg er litt skamfull, fordi det er bare en liten ting men det er litt fucka. Drakk kanskje 1-2 dl fanta idag. En kamerat lurte på om jeg ville ha. Og jeg sa ja fordi jeg var så jævlig tørst og hadde arbeida i flere timer uten vann... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ok jeg er medDrikker vel 0,3Liter brus i uka og da er det light uten sukker 6388760[/snapback] Jeg sa at jeg meldte meg på den 26:6-06 og du har ikke skrivd meg opp Men en som meldte seg på seinere har du skrivd opp ... Og jja jeg drikker svært sjeldent brus og da er det som regel light .. Skal man si ifra når man drikker light også ? Drakk 2 medium glass med cola i dag så det blir vel ca. 3dl Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 har jeg skjnønt rett her? man kan ikke drikke cola,fanta,villa,ingefærøl osv men pepsi max,tabxtra,fantafree og cola light kan man drikke? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 har jeg skjnønt rett her? man kan ikke drikke cola,fanta,villa,ingefærøl osv men pepsi max,tabxtra,fantafree og cola light kan man drikke? 6403806[/snapback] nei....brus er fyfy! Begynner å bli stolt av meg selv nå Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Blæh, har drukket 12 liter light brus på 4 dager jeg nå.. 3 liter dagen. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Har ikke drukket noe jeg Føler meg bedre egentlig, vann virker så mye kulere Det får deg rett og slett til å virke sportslig Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 istede for å gå i fra vanlig til light brus anbefaler jeg å gå helt vekk fra det. Jeg drikker en del farris bris og etter at jeg begynte å drikke mye av det smaker all salgs brus utrolig søtt og klissete. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 istede for å gå i fra vanlig til light brus anbefaler jeg å gå helt vekk fra det. Jeg drikker en del farris bris og etter at jeg begynte å drikke mye av det smaker all salgs brus utrolig søtt og klissete. 6405298[/snapback] Mango og Papaya? Den er god den! *Løpe på butikken* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Drikker et par-tre glass til lørdagspizzaen, men ellers aldri noe Kan godt skrive meg på lista, men jeg endrer neppe vanene. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Huff, skulle sett dette tidligere... Er det for sent å være med? Endret 29. juni 2006 av lago Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Er ikke så glad i Bris med mango og papaya, men den originale Farrisen med lime derimot. Har stort sett holdt meg til Farris i stedet for annen brus/tildels også juice de siste to årene. Som Xell skriver føles annen brus virkelig forferdelig søt og klissete etter en stund uten. Har imidlertid den uvanen at jeg er svak for melkesjokolade, men det hører en annen diskusjon til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå