Gå til innhold

Lev sunnere - Kutt brusen (Sommerkonkuranse)

Krankemot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff ja, hvordan skal vi egentlig holde kontroll på dette her? Må jeg notere ned hvor mange dl./l. brus jeg drikker hver eneste gang? Det kommer til å bli et evig styr jeg aldri kommer til å ha telling på. :p

6383414[/snapback]

hæ? :dontgetit:

Lenke til kommentar
vi starter søndag 25.06.06 kl 23.59, og den som har drukket minst brus fra da og frem til 25.08.06 vinner den gjeveste prisen av alle

Siden ingen andre har kontroll på hvor mye andre brukere drikker har man rett og slett nødt til å stole på hverandre, og være ærlig når man har skeiva ut. Men husk, selv om du glapp en gang, betyr ikke det at du ikke lenger har mulighet til å vinne.

Denne Konkuransen er ikke en piningskonkuranse, men en konkuranse for å få litt press mot brusinntaket...

Det sier vel sitt.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
vi starter søndag 25.06.06 kl 23.59, og den som har drukket minst brus fra da og frem til 25.08.06 vinner den gjeveste prisen av alle

Siden ingen andre har kontroll på hvor mye andre brukere drikker har man rett og slett nødt til å stole på hverandre, og være ærlig når man har skeiva ut. Men husk, selv om du glapp en gang, betyr ikke det at du ikke lenger har mulighet til å vinne.

Denne Konkuransen er ikke en piningskonkuranse, men en konkuranse for å få litt press mot brusinntaket...

Det sier vel sitt.

6383460[/snapback]

det blir ikke så mye og telle da, siden man skal kutte ned ;) (helst ikke drikke i det hele tatt)

Selv har jeg startet bra. sitter her med en full Imsdal flaske med VANN ved siden av meg :)

Endret av Foxyboy
Lenke til kommentar
det blir ikke så mye og telle da, siden man skal kutte ned ;) (helst ikke drikke i det hele tatt)

Selv har jeg startet bra. sitter her med en full Imsdal flaske med VANN ved siden av meg :)

6383484[/snapback]

yeah, sure :p Hvem var det som drakk brus fra Mc Donalds den dagen jeg satt barnevakt for morten? :p

Lenke til kommentar

6383484[/snapback]

yeah, sure :p Hvem var det som drakk brus fra Mc Donalds den dagen jeg satt barnevakt for morten? :p

6383507[/snapback]

ehh...da hadde ikke konkuransen startet da dust. jeg drakk 4 liter brus i går liksom. det har ikke noe å si for konkuransen startet klokken tolv ;)

Lenke til kommentar

6383484[/snapback]

6383507[/snapback]

ehh...da hadde ikke konkuransen startet da dust. jeg drakk 4 liter brus i går liksom. det har ikke noe å si for konkuransen startet klokken tolv ;)

6383519[/snapback]

Åja, trodde den startet da du meldte deg på. My mistake.

Lenke til kommentar

Stå på. Selv kuttet jeg ut godteri og brus i 2000. Nå spiser jeg ikke sukker overhodet. Sukkerfri brus er ikke annet en et veldig dårlig substitutt for vanlig brus. Ser du nøye etter inneholder den ting som: Aspartam, Sorbitol, Acesulfam K. Sukrose og andre søtningsstoffer. Gjennom egen etikk bygges egen moral. Gå ikke på akkord med deg selv.

Lenke til kommentar

Ohh ... Hadde første dag på jobben i dag, etter 8 timer losjing av stoler og bord, gikk jeg ned fra Strømmen og ned til lillestrøm, gikk inn på Lillestrøm pizza og kebabhus, og sa med fast og bestemt stemme: "En stor kebab, medium med mais, og vann til drikke." Dette var en stor personlig seier :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...