Nevnarion Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Uff ja, hvordan skal vi egentlig holde kontroll på dette her? Må jeg notere ned hvor mange dl./l. brus jeg drikker hver eneste gang? Det kommer til å bli et evig styr jeg aldri kommer til å ha telling på. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det er ikke nødvendig og telle liter med brus du drikker fordi det er jo meningen at du ikke skal drikke. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Uff ja, hvordan skal vi egentlig holde kontroll på dette her? Må jeg notere ned hvor mange dl./l. brus jeg drikker hver eneste gang? Det kommer til å bli et evig styr jeg aldri kommer til å ha telling på. 6383414[/snapback] hæ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) vi starter søndag 25.06.06 kl 23.59, og den som har drukket minst brus fra da og frem til 25.08.06 vinner den gjeveste prisen av alle Siden ingen andre har kontroll på hvor mye andre brukere drikker har man rett og slett nødt til å stole på hverandre, og være ærlig når man har skeiva ut. Men husk, selv om du glapp en gang, betyr ikke det at du ikke lenger har mulighet til å vinne.Denne Konkuransen er ikke en piningskonkuranse, men en konkuranse for å få litt press mot brusinntaket... Det sier vel sitt. Endret 25. juni 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) vi starter søndag 25.06.06 kl 23.59, og den som har drukket minst brus fra da og frem til 25.08.06 vinner den gjeveste prisen av alle Siden ingen andre har kontroll på hvor mye andre brukere drikker har man rett og slett nødt til å stole på hverandre, og være ærlig når man har skeiva ut. Men husk, selv om du glapp en gang, betyr ikke det at du ikke lenger har mulighet til å vinne.Denne Konkuransen er ikke en piningskonkuranse, men en konkuranse for å få litt press mot brusinntaket... Det sier vel sitt. 6383460[/snapback] det blir ikke så mye og telle da, siden man skal kutte ned (helst ikke drikke i det hele tatt) Selv har jeg startet bra. sitter her med en full Imsdal flaske med VANN ved siden av meg Endret 25. juni 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 For de som greier å kutte ned MYE, eller i beste fall kutte helt ut ja. Dessverre hører ikke jeg til i gruppen av dem som kommer til å kutte ned voldsomt mye her. Så egentlig er det ikke noen vits. :!: Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 det blir ikke så mye og telle da, siden man skal kutte ned (helst ikke drikke i det hele tatt) Selv har jeg startet bra. sitter her med en full Imsdal flaske med VANN ved siden av meg 6383484[/snapback] yeah, sure Hvem var det som drakk brus fra Mc Donalds den dagen jeg satt barnevakt for morten? Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 det blir ikke så mye og telle da, siden man skal kutte ned (helst ikke drikke i det hele tatt) Selv har jeg startet bra. sitter her med en full Imsdal flaske med VANN ved siden av meg 6383484[/snapback] yeah, sure Hvem var det som drakk brus fra Mc Donalds den dagen jeg satt barnevakt for morten? 6383507[/snapback] ehh...da hadde ikke konkuransen startet da dust. jeg drakk 4 liter brus i går liksom. det har ikke noe å si for konkuransen startet klokken tolv Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 det blir ikke så mye og telle da, siden man skal kutte ned (helst ikke drikke i det hele tatt) Selv har jeg startet bra. sitter her med en full Imsdal flaske med VANN ved siden av meg 6383484[/snapback] yeah, sure Hvem var det som drakk brus fra Mc Donalds den dagen jeg satt barnevakt for morten? 6383507[/snapback] ehh...da hadde ikke konkuransen startet da dust. jeg drakk 4 liter brus i går liksom. det har ikke noe å si for konkuransen startet klokken tolv 6383519[/snapback] Åja, trodde den startet da du meldte deg på. My mistake. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg kjenner det på kroppen allerede Men nå er det helt stopp for min del. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Stå på. Selv kuttet jeg ut godteri og brus i 2000. Nå spiser jeg ikke sukker overhodet. Sukkerfri brus er ikke annet en et veldig dårlig substitutt for vanlig brus. Ser du nøye etter inneholder den ting som: Aspartam, Sorbitol, Acesulfam K. Sukrose og andre søtningsstoffer. Gjennom egen etikk bygges egen moral. Gå ikke på akkord med deg selv. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Skriv meg på, jeg drikker ikke brus uansett. Den nye Fun saften er konge Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Ohh ... Hadde første dag på jobben i dag, etter 8 timer losjing av stoler og bord, gikk jeg ned fra Strømmen og ned til lillestrøm, gikk inn på Lillestrøm pizza og kebabhus, og sa med fast og bestemt stemme: "En stor kebab, medium med mais, og vann til drikke." Dette var en stor personlig seier Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg drakk 0.4 liter fanta idag, skyt meg! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Er du egentlig med? Jeg har ikke skrivd deg opp. Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 SIGN ME OG! jeg vill være med ikke noe problem å ikke drikke brus. drikker ikke så mye brus så Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 hvor mye drikker du? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er du egentlig med? Jeg har ikke skrivd deg opp. 6387310[/snapback] Tja. Du kan jo ta en titt på side 3 da Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 jeg er fortsatt med jeg. Var ikke så vanskelig Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Er du egentlig med? Jeg har ikke skrivd deg opp. 6387310[/snapback] Tja. Du kan jo ta en titt på side 3 da 6387426[/snapback] Done Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå