Gå til innhold

Nintendo 64 på finn

Edstro

Anbefalte innlegg

Eg er på jakt etter en nintendo 64 å tok meg en tur innom finn å fant denne

Eg har tenkt å kjøpe den å vil da ta kontakt med selger å avtale sending osv..

Men så er det da om eg har lov til dette? Eg er under 18 å vil ikke ha en bot for dette. Eg er veldig forsiktig å gjør det kun vis det er lov. Eg gidde ikke å havne oppi noe drit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du har lov til å kjøpe varer over internett/postordre selv om du er under 18 år, ved mindre annet er oppgitt hos leverandøren. Du er faktisk ikke pliktet til å betale heller. Du kan få varen, nekte å betale, for å så å sende det tilbake, nettopp fordi du er under 18 år.

Lenke til kommentar
Ja, du har lov til å kjøpe varer over internett/postordre selv om du er under 18 år, ved mindre annet er oppgitt hos leverandøren. Du er faktisk ikke pliktet til å betale heller. Du kan få varen, nekte å betale, for å så å sende det tilbake, nettopp fordi du er under 18 år.

6357485[/snapback]

Ok. takk for svar. Men hvordan skal det virke når eg skal betale?

Eg vil ikke bli lurt og det vil ikke han heller. Sender han det som postoppkrav sånt at eg må betale for å få ut pakken?

Eg liker ikke forhåndsbetaling.

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar

Javel? Når eg handler hos psdata så får eg alt i oppkrav å betaler på postkontoret for å få ut varene. Hvis eg ikke betaler får eg ikke ut varen å da blir varen sendt tilbake. Det har jo aldri sjedd med meg for da kommer eg på svartelisten å det er eg ikke intressert i.

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar

Nei, forhåndsbetaing over slike steder, tror jeg mange angrer bittert på....det beste er vell slik at du må betale for å ta ut pakken...oppkrav, men jeg lurer på om dette får flere utgifter, er ikke sikker..men ikke forhåndsbetal noe, eller, hvist det er snakk om 50-100kr er det jo ikke så vedig surt da.

Hvist du er desperat etter denne boksen(en som jeg fatisk har med maaange spill), så må du nesten bare gjøre som han sier :!:

Lenke til kommentar

Det er en på hardware nettverket som har kontaktet meg om dette så eg skal se om det blir buisness med han før eg går på finn. Men eg har bestemt meg for at alt skal gå på oppkrav for hvis ikke så kan eg bli lurt.

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar

1. Du kan betale forskudd, men da kan det hende at du aldri får boksen din (finnes noen av dem også, men da kan du gå til politiet)

2. Du kan møte personen, men husk å ta men en form får kontrakt har jeg lært av far!

At varen skal fungere når du får overlevert varen! :p

3. Oppkrav er en fin ting, men en person av meg gjorde dette! Han betalte 1400 KR i oppkrav og i pakken var det en murstein, var ganske fin også :tease:

4. Be foreldrene dine gjøre ALT :p siden det virkersom du ikke er helt klar over hva som er best (etter det JEG tror da)

Hos posten (etter det jeg har erfart) kan du ikke se på en vare som er sendt i oppkrav før du har betalt for den! (rett meg vis jeg har fått feil info)

Håper dette hjalp litt :whistle:

*kremt kjøp XBOX, mye bedre får det nesten for samme pris, eller bittelitt til*

*rettet litt på smileys*

Endret av eikum
Lenke til kommentar
Javel? Når eg handler hos psdata så får eg alt i oppkrav å betaler på postkontoret for å få ut varene. Hvis eg ikke betaler får eg ikke ut varen å da blir varen sendt tilbake. Det har jo aldri sjedd med meg for da kommer eg på svartelisten å det er eg ikke intressert i.

6357777[/snapback]

Som jeg skrev, når du kjøper ting av private personer. PS Data er en proffesjonell bedrift.

Lenke til kommentar
Eg er på jakt etter en nintendo 64 å tok meg en tur innom finn å fant denne

Eg har tenkt å kjøpe den å vil da ta kontakt med selger å avtale sending osv..

Men så er det da om eg har lov til dette? Eg er under 18 å vil ikke ha en bot for dette. Eg er veldig forsiktig å gjør det kun vis det er lov. Eg gidde ikke å havne oppi noe drit.

6357341[/snapback]

Hvsi du ikke vil kjøpe kan du jo også bare spørre foreldrene dine om de kan kjøpe den til deg. da slipper du å havne i noe drit :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...