Andrull Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Burde beholde han i norge, men sende han i fengsel 6358873[/snapback] Så han kan kose seg i norske fengsel som antagelivis er mange ganger bedre enn standardhusene i landet sitt. Og sone noen få år (maks 21) og så ut igjen. Nei, som sagt send han til "guantanamo bay. Der vet de hvordan de skal behandle mannen." Lenke til kommentar
salah Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Vi bør overlevere krekar til USA, så ender han opp på guantanamo bay. Der vet de hvordan de skal behandle mannen. 6359818[/snapback] Omtrent det siste stedet jeg vil ha han er USA. Amerikanerne er like dumme som den norske regjeringen i denne saken. La oss kurdere ta oss av han, vi vet hva som trengs for å få han til å klappe igjen. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Som mange nevner er lynsjing en fin aktivitet. Noe må vi jo ta oss til på kveldene. Er det noen som blir med på lynsjeparty? Så tar vi med Krekar og et par andre duster Guantanamo skal vel stenges snart (forhåpentlig vis), så dit havner han vel ikke. Nei, lynsjing med høygaffler er en god ide, kanskje vi skal ta på oss hvite hetter også? Lenke til kommentar
salah Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Som mange nevner er lynsjing en fin aktivitet. Noe må vi jo ta oss til på kveldene. Er det noen som blir med på lynsjeparty? Så tar vi med Krekar og et par andre duster Guantanamo skal vel stenges snart (forhåpentlig vis), så dit havner han vel ikke. Nei, lynsjing med høygaffler er en god ide, kanskje vi skal ta på oss hvite hetter også? 6360811[/snapback] Jeg er med, PM for tid og sted. Endret 22. juni 2006 av pavlion Lenke til kommentar
zilch Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Guantanamo skal vel stenges snart (forhåpentlig vis), så dit havner han vel ikke. Nei, lynsjing med høygaffler er en god ide, kanskje vi skal ta på oss hvite hetter også? 6360811[/snapback] Guantanamo må ikke bli stengt. Det er viktig at vi har et slikt sted å sende terroristpakk som krekar. Der kan de sitte å grine og ha det helt grusomt resten av livet, det er til pass for de. Lenke til kommentar
blla Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Guantanamo må ikke bli stengt. Det er viktig at vi har et slikt sted å sende terroristpakk som krekar. Der kan de sitte å grine og ha det helt grusomt resten av livet, det er til pass for de. 6361846[/snapback] si det til de uskyldige som sitter der Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Som mange nevner er lynsjing en fin aktivitet. Noe må vi jo ta oss til på kveldene. Er det noen som blir med på lynsjeparty? Så tar vi med Krekar og et par andre duster Guantanamo skal vel stenges snart (forhåpentlig vis), så dit havner han vel ikke. Nei, lynsjing med høygaffler er en god ide, kanskje vi skal ta på oss hvite hetter også? 6360811[/snapback] Jeg er med, PM for tid og sted. 6360940[/snapback] Jeg ruller rundt og hopper på alle fire, få være med da ... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 "Jeg betaler flybilletten" sier vår inkluderingsminister. En fin pluss i boken for Hanssen det der Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 "Jeg betaler flybilletten" sier vår inkluderingsminister. En fin pluss i boken for Hanssen det der 6362675[/snapback] http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=120807 "Arbeids- og integreringsminister Bjarne Håkon Hanssen lover nå å betale flybilletten, taxi og fikse reisedokumenter, dersom Krekar ønsker å reise frivillig." Owned. Vel, da får vi se om Krekar er mann av sitt ord. (tipper nei). Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Pluss til Hanssen ja. Der har vi en ting jeg ikke har noe imot at skattepengene går til... Geir Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Nokså billig poeng. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 "Jeg betaler flybilletten" sier vår inkluderingsminister. En fin pluss i boken for Hanssen det der 6362675[/snapback] Hvis det hjelper på Krekars vilje til å reise ut så foreslår jeg kronerulling for oppgradering til 1. klasse, jeg er motstander av å sende folk ut mot sin vilje til steder hvor det er fare for deres liv, men når han ønsker å dra selv så må vi for all del stille med det nødvendige Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Enda flere billige wienerpølsepoeng. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg tror nokk at det krekar sa er overtolket fra medias side. Og for krekar er nokk binladen som bill clinton, han drepte noen men er fortsatt en stor mann! Jeg er stertk uenig med krekar, men tror neppe han er en trussel mot landet... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Nokså billig poeng. 6362833[/snapback] Hvorfor? Geir Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Nokså billig poeng. 6362833[/snapback] Hvorfor? Geir 6363042[/snapback] Fordi Pølsehansen må forholde seg til loven. Han er en folkevalgt, og burde uttale seg litt mere elegant. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Men nå er det ingenting i det han sa som strider mot loven. Tvert imot. Poenget er at Krekar er utvist, hans kulle ikke vært her lenger, men at vi ikke kan sende ham ut så lenge vi ikke har garantier for hans liv. Derimot er Krekar et voksent menneske og har full anledning til å reise dit om han selv vil. Han får bare ikke kommer inn igjen. Nå har han sagt at det er det han egentlig vil, så da påpeker Hanssen at det kan han gjerne gjøre. Og siden Krekar har sagt at det er vanskelig for ham å få det til, tilbyr Hanssen seg å hjelpe ham med å løse problemene. Jeg synes det er en meget elegant løsning. Geir Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Men nå er det ingenting i det han sa som strider mot loven. Tvert imot. Poenget er at Krekar er utvist, hans kulle ikke vært her lenger, men at vi ikke kan sende ham ut så lenge vi ikke har garantier for hans liv. Derimot er Krekar et voksent menneske og har full anledning til å reise dit om han selv vil. Han får bare ikke kommer inn igjen. Nå har han sagt at det er det han egentlig vil, så da påpeker Hanssen at det kan han gjerne gjøre. Og siden Krekar har sagt at det er vanskelig for ham å få det til, tilbyr Hanssen seg å hjelpe ham med å løse problemene. Jeg synes det er en meget elegant løsning. Geir 6363686[/snapback] Grunnen for at jeg ikke synes uttalellsen var elegant er fordi at Brynjar Meling lover en årelang prosess i rettsvesenet før saken kan avsluttes. Mener å huske at Erna Solberg var omentrent like stor i kjeften som Pølsehansen, og mageplasket var formidabelt. Så da venter jeg på at Pølsehansens landing blir like smidig. Jeg mener at slike selvsentererte dustemikler som Krekar bør forbigås i stillhet, eller helst latterliggjøres slik som Shabana Rehman så elegant fikk til. Ikke er han noen stor leder, eller kriger. Han kom med lommene full av penger til de Kurdiske områdene for å verve hellige krigere. Av en befolkning på 40 millioner, klarte han bare å verve 500. Når det så braket løs, stakk han av med halen mellom beina. Siden har han prestert å stikke det fule oppsynet inn i nærmeste kamera ved enhver anledning. Mannen er ikke noen som helst trussel for rikets sikkerhet. Den eneste trusselen jeg kan se, er at man får veldig lyst til å knuse Tv`en når man blir utsatt for mullaens ralling. mrmus Endret 23. juni 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 For å sitere Queen: Put a gun againts his head, pull that trigger now he's dead. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 det folk ikke helt forstår med slike folk er at det eneste som hjelper er ignorering, jo mer han kommer i media, og jo mer folk prater om han jo bedre er det for han og det han står for... så jeg sier bare en ting, mullah krekar who? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå