Loomy Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) http://www.nettavisen.no/verden/article665660.ece Krekar er egentlig utvist fra Norge fordi Oslo tingrett er enig i at han er en trussel mot rikets sikkerhet. Men fordi det fortsatt er urolig i Irak, får Krekar fortsatt være her. Overfor Awene snur Krekar litt på flisa: - Dessverre kan jeg ikke reise tilbake og delta. Nå sitter jeg hjemme og jeg er ikke fri. Det er femte år jeg sitter mellom domstolen, fengsel og hjemmet. Jeg er blitt fratatt alle rettigheter, og her er det loven som bestemmer, sier han. Fy f*** jeg blir kvalm av den fyren. Er en skandale at han fremdeles er i landet. Håper denne saken kan få i gang en ny debatt som forhåpentligvis fører til at han blir sendt til helvete tilbake der han kom fra - evt. til Guantanamo eller tilsvarende egnet sted. Slike folk bør utryddes - enkelt og greit. Her i Norge sitter han og griner over å bli utvist, men overfor "sine egne" klager han på han liksom ikke får reise? FFS! Endret 21. juni 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jo, han har jo reist tilbake før. Jeg skal ikke stoppe ham om han setter seg på flyet. Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Uff. Dette er fælt av Mullah Krekar. Kanskje ikke overraskende? Men fælt! Det å drive og ofre seg for folk som driver med noe slikt som Osama bin Laden gjør, ser jeg ingen logikk i. Endret 22. juni 2006 av PureJoy Lenke til kommentar
salah Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Verste av alt er at dette går utover sivile kurdere. Han har slaktet mange, mange hundre (kanskje flere tusen) kurdere i sin islamisering av Kurdistan. Heldigvis har han mislykkes med dette, blant annet fordi den kurdiske befolkningen og PUK-styrkene har gjort opprør. Dessverre er det slik at denne såkalte Mullaen ikke kan utleveres til Kurdiske myndigheter på grunn av deres tåpelige lover (om akkurat dette emnet). Han kommer til å dø uansett, enten tar den sivile befolkningen han, eller kurdiske myndigheter. Han er dømt til døden uansett. Jeg er skuffet over Norge når det gjelder akkurat dette emnet, men jeg respekterer også samtidig lovene som sier dette. Hva i huleste mener han med at han er fanget mellom "domstol fengsel og hjemmet"? For en dust Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Årsaken til at han sier til de andre at han "ikke får dra", er vel så han ikke skal miste ansikt. Han er jaggu en stor tosk. Intet mindre. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hiv han ut, har ingen verdens ting her å gjøre. Ingen vil ha han her. Stemmer for en lynch som hiver han(bokstavelig talt) ut. Sett han på ei lita jolle og kurs mot midt-østen. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ta skjegget hans og torturèr han med løfting. Deretter kan han parkeres på antarktis sammen med pingvinene. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg vet ikke hvor seriøst jeg skal ta dere, men henretting? Torturering? Skjerp dere.. Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg vet ikke hvor seriøst jeg skal ta dere, men henretting? Torturering? Skjerp dere.. 6358649[/snapback] Ja, er enig med deg her at det kommer ikke til å hjelpe spesiellt mye. Han burde klart få straff for den forferdelige tortureringen som han bedrev, derimot fortjener ingen dødsstraff. Endret 22. juni 2006 av PureJoy Lenke til kommentar
Havana Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvorfor er denne tullingen fremdeles i landet? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Krekar-saken er bare nok et eksempel på erkenorsk snillisme, dumhet og sidrompa byråkrati. Mannen er en terrorist som antagelig gliser godt av nordmennenes idioti. Slike mennesker vil man ikke ha i Norge - send ham ut. Personlig bekymrer jeg meg fint lite om hvordan det går med ham, så lenge han ikke får fortsette med dævelskapen sin. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Burde beholde han i norge, men sende han i fengsel Lenke til kommentar
blla Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvis han er terrorist er det vel smartere å holde han under opsyn her i norge, enn å sende han tilbake til irak eller afganistan eller hvor f han kommer fra Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvis han er terrorist er det vel smartere å holde han under opsyn her i norge, enn å sende han tilbake til irak eller afganistan eller hvor f han kommer fra 6358996[/snapback] Han kommer fra Nord-Irak. Send han tilbake dit, kurderne tar seg av han. Problem løst. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvis han er terrorist er det vel smartere å holde han under opsyn her i norge, enn å sende han tilbake til irak eller afganistan eller hvor f han kommer fra 6358996[/snapback] Eller sende han tilbake til ørkenen sin, for å strategisk teppebombe denne kort tid etter? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 "Bin Laden, jeg kunne ofret meg for ham" Ofre seg som i å reise tilbake og blitt halshugd av kurdere ? Lenke til kommentar
Balthazor Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Norges fremste KREKAR forsker. :!: Send han hjem!! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 La oss danne en sinna mob ikveld, med høygaffler og fakler. Så kan vi sammen kaste han ut. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Vi bør overlevere krekar til USA, så ender han opp på guantanamo bay. Der vet de hvordan de skal behandle mannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå