dishdish Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Noen som hører på Radioresepsjonen på Petre? Der synger de ofte "All night long"! Hva syns dere om det? Jeg syns det er kjempestas, RR er kjempemorsomt! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Noen som hører på Radioresepsjonen på Petre? Der synger de ofte "All night long"! Hva syns dere om det? Jeg syns det er kjempestas, RR er kjempemorsomt! 6357157[/snapback] Denne tråden lever kanskje ikke lenge nok til at jeg kan si at radioresepsjonen høres ut som noe jeg og vennene mine drev på med i de glade nær-radiodagene på 80-tallet. Meningsløst, amatørmessig, internt og irriterende selvopptatt radio. Når jeg tenker meg om ville nok ikke den ansvarlige nær-radioredaksjonen tillate dette mølet i det hele tatt. P3 er pr i dag dessverre preget av innavl og komplett manglende selvsensur. Radioresepsjonen er således å melde et aldeles ubrukelig og meningsløst program, kun egnet til å more de deltagende aktører, samt de få minusvariantene i det norske land som finner dette våset underholdende. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Noen som hører på Radioresepsjonen på Petre? Der synger de ofte "All night long"! Hva syns dere om det? Jeg syns det er kjempestas, RR er kjempemorsomt! 6357157[/snapback] Hva er det du vil frem til? "All night long" har blitt en schlæger på alle vorspiel her omkring. Jeg finner forøvrig programmet meget underholdene i forhold til veldig mye annet som surrer i radioen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Radioresepsjonen er vel noe av det bedre som har gått på radio, syns nå jeg. Lenke til kommentar
dishdish Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Noen som hører på Radioresepsjonen på Petre? Der synger de ofte "All night long"! Hva syns dere om det? Jeg syns det er kjempestas, RR er kjempemorsomt! 6357157[/snapback] Hva er det du vil frem til? "All night long" har blitt en schlæger på alle vorspiel her omkring. Jeg finner forøvrig programmet meget underholdene i forhold til veldig mye annet som surrer i radioen. 6358466[/snapback] Det jeg vil frem til er å vite hva andre rr-lyttere syns om "All night long". Personlig syns jeg den er uhyre morsom, siden de alltid synger den på impuls! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Noen som hører på Radioresepsjonen på Petre? Der synger de ofte "All night long"! Hva syns dere om det? Jeg syns det er kjempestas, RR er kjempemorsomt! 6357157[/snapback] Hva er det du vil frem til? "All night long" har blitt en schlæger på alle vorspiel her omkring. Jeg finner forøvrig programmet meget underholdene i forhold til veldig mye annet som surrer i radioen. 6358466[/snapback] Det jeg vil frem til er å vite hva andre rr-lyttere syns om "All night long". Personlig syns jeg den er uhyre morsom, siden de alltid synger den på impuls! 6360247[/snapback] Altså, det er en morsom greie de har, men det er jo ikke det beste med showet...telefonsvareren er en annen morsom greie, jeg har vært med på den ..blei sendt på lufta også Lenke til kommentar
clario Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Tjukkasarane og Faren til Bjarte ringer ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå