constance Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Jeg må skaffe meg ny mobil og lurer på hvilken telefone vil ha det jeg ser etter: -KAMSKJELL -FLOTT skjerm (høyoppløsning, mange farger) -vil brukes til å ringe, sende sms og å høre litt på musikk -fint design -helst med plass til minnekort -IKKE nokia Hvis noen har en tlf som passer til mine kravene og ville dele erfaringer, ville det være kjempefint. Tusen takk for svar Endret 21. juni 2006 av constance Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Du burde absolutt vurdere Motorola V3x. Virker som en knall telefonen til deg! Opp til 1gb minnekort (TransFlash) En fryd å ringe med En av markedets beste når det gjeldet samtalekvalitet. God utvendig høyttaler som fungerer perfekt til å høre musikk, og som handsfree Knallgode taster som gjør det ekstra moro å skrive meldinger Stor og superb skjerm (2,2", 262k, 240*320) Bra design Under 3000 uten abonnement Sjekk her for å lese brukererfaringer! Lenke til kommentar
constance Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Takk! Skal jeg kikke på den. Endret 22. juni 2006 av constance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå