Gå til innhold

Erfaring med Unlock.no?

Anbefalte innlegg

Noen der ute som har noen erfaringer med Unlock.no? Vurderer å kjøpe meg en billigmobil med kontantkort, som jeg skal ha som ekstratelefon.. Og da hadde jeg tenkt til å få låst den opp. Så jeg lurer på om noen har noen erfaringer med stedet? Får man alltid koden hvis man betaler? Og skjer det noe med telefonen hvis man sender den inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Motorola må sendes inn... selve jobben pleier å være gjort samme dag som de mottar den og sendt neste dag.

6357402[/snapback]

Trodde det bare var nyere Nokia som måtte sendes inn jeg.. :hmm:

Hva er det som gjør at Motorola må sendes inn, og ikke bare kan få koden tilsendt som de andre telefonene?

Lenke til kommentar
Motorola må sendes inn... selve jobben pleier å være gjort samme dag som de mottar den og sendt neste dag.

6357402[/snapback]

Trodde det bare var nyere Nokia som måtte sendes inn jeg.. :hmm:

Hva er det som gjør at Motorola må sendes inn, og ikke bare kan få koden tilsendt som de andre telefonene?

6357432[/snapback]

Man må slette alt som ligger av software på telefonen også legge inn ny uten sperren... ikke spør meg hvorfor, men det går tydeligvis ikke uten dette. ;)

Lenke til kommentar

hehe... en ting du burde vite er at det er ganske enkelt å laså opp telefoner! Hvertfall Nokia (ikke 3g telefonene, ettersom ingen har løst dette enda)!

Finnes mange gratis sider på nette der du taster inn IMEI nummer også vips har du koden du trenger ;)

Er noe annet med Sony Ericsson og Motorala :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...