>Jonas< Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Noen der ute som har noen erfaringer med Unlock.no? Vurderer å kjøpe meg en billigmobil med kontantkort, som jeg skal ha som ekstratelefon.. Og da hadde jeg tenkt til å få låst den opp. Så jeg lurer på om noen har noen erfaringer med stedet? Får man alltid koden hvis man betaler? Og skjer det noe med telefonen hvis man sender den inn? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 De er veldig særiøse! Man får koden når man betaler og sender du den inn bruker de proft utstyr til å fjerne operatørsperren med. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Tar det i så fall lang tid å få den igjen etter man har sendt den? Telefonen jeg vurderer er en Motorola. Noen som vet om man må sende inn Motorola telefoner, eller om man får koden direkte? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Motorola må sendes inn... selve jobben pleier å være gjort samme dag som de mottar den og sendt neste dag. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Motorola må sendes inn... selve jobben pleier å være gjort samme dag som de mottar den og sendt neste dag. 6357402[/snapback] Trodde det bare var nyere Nokia som måtte sendes inn jeg.. Hva er det som gjør at Motorola må sendes inn, og ikke bare kan få koden tilsendt som de andre telefonene? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Motorola må sendes inn... selve jobben pleier å være gjort samme dag som de mottar den og sendt neste dag. 6357402[/snapback] Trodde det bare var nyere Nokia som måtte sendes inn jeg.. Hva er det som gjør at Motorola må sendes inn, og ikke bare kan få koden tilsendt som de andre telefonene? 6357432[/snapback] Man må slette alt som ligger av software på telefonen også legge inn ny uten sperren... ikke spør meg hvorfor, men det går tydeligvis ikke uten dette. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 hehe... en ting du burde vite er at det er ganske enkelt å laså opp telefoner! Hvertfall Nokia (ikke 3g telefonene, ettersom ingen har løst dette enda)! Finnes mange gratis sider på nette der du taster inn IMEI nummer også vips har du koden du trenger Er noe annet med Sony Ericsson og Motorala Lenke til kommentar
YBD Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ingenting å være redd for, unlockshop.no er helt seriøs, har hatt mange kunder og har drevet med opplåsing i flere år. Tilbakemeldinger kan du lese her: http://unlockshop.no/tilbakemeldinger.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå