MrLee Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 se sig for oppsett.. det jeg lurer på er: hvor stille vifte kan jeg putte på denne kjøleren for at den skal kjøle tilstrekkelig.. jeg kjører alt på standard instillinger... jeg hadde en våt drøm om en 12dB EKL PAPST vifte eller no slikt.. :smile: Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 heisann! har samme kjølern, har en regulerbar enermax på den og på det laveste går den på 1000 rpm og 14 db, i quake 3 får jeg da 50 grader. så det funker helt fint det.. :razz: Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Har swiftech'n jeg og, sammen med PAPST 37db vifta... I tillegg har en rehostat slik at jeg kan sette den ned på minimum, og da forsvinner cpu-vifta-lyden i lydbildet... Litt kaldt på datarommet mitt nå, men min 1.8 @ 2.4 ligger nå på 27C, men vifta på minimum. Så enten kjøper du en 12 el 19dB, eller en kraftigere sammen med en rehostat... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 hehe takk! :smile: *lurepåomjegskalkjøpe* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå